6300 hoparlör yardım

    Konu Sahibi
6300 hoparlör yardım
slm arkadaşlar
bende nokia 6300 var ve doğal oalarak sesi az çıkıyo bunun hoparlörünü değiştirtsem nasıl olur. vede bl-4c batarya yerine bl-5c batarya taksak şarjı uzun sürer mi ???? kamerasına flan zarar verir mi diye merak ettım...
 
Tepkiler: cevahir44
avlla arkadaşım.bl-5c pil uygulamasını yapan benim.2 gündür 2-3 gündür kullanıyorum ve bir sorun olmadı gayet şarj ediliyor kapakta sorun yok açılıp kapanmasında kapağın şeklinde bozukluk yok bozulma yok.işin güzel yanı şarja telefonu dün taktım deli gibi kullandığım halde şarjım şu an yarıda arkadaşım.ben sürekli mesaj atan telefon kullanan birisiyim,ve bu kadar kullanmama karşılık şarjım yarıya düştü.yani şarj bayaa gidiyor artık.
 
    Konu Sahibi
teşekkürler peki hoparlor konusundan anlayan bırı yok mu o konuya da el atsak fena olmayacak

bl-6c diye bir batarya var onu kullansak nasıl olur peki
 
valla arkadaşım bl6c varsa onun boyutlarıyla pilin,boyutlarını karşılaştır ölçüp.
 

macco

Üye
Kardeş hoporlerı degıstır sorun cozulmus olur bırde 6300 da muzık dınlerken ses fazla cıkıyor arama geldıgınde normalden az calıyor sen hangısı sordun
 

schumici

Üye
batarya için öncelikle üreteç değerlerine bak. ardından boyutunu ölç. eğer gücü seninkiyle aynıysa ve boyutu da uyuyosa çalıştırabilirsin. ama akım değeride seninkinden çok olmalı ki batarya daha uzun gitsin.

hoparlör konusundada yapabileceğin şey arızalı değilse yan sanayi daha iyi ses çıkaran birini taktır. ama ses için garantiden olduğuna değmez bence
 
    Konu Sahibi
Kardeş hoporlerı degıstır sorun cozulmus olur bırde 6300 da muzık dınlerken ses fazla cıkıyor arama geldıgınde normalden az calıyor sen hangısı sordun
telefonda konusurken sesı az cıkıyor karsıdakı ınsanı cok guc duyuyorum

--------------- Ekleme ---------------

hoparlor konusunda sony ın falan kalıtelı hoparlorlerı var onlardan taktırmayı dusunuyorum ama fiyat konusunda nereye varır dıye bır sorunum var sızce kaca mal olur...
 

schumici

Üye
valla fiyatları hakkında hiç bi bilgim yok birader
 

babagazi

Üye

fiyatları öğrendiğinde yazarsan sevınırım cunku bende almayı dusunuyom da aynı hoperlor sorunu bendede var hoperlorden cok az ses cıkıyo sarkı dınlerkenn:
 

waracome

Üye
aynı sorun bende de var arkadaşım az ses çıkıyor
 

djzeki9

Üye
6300 güncelle ses artış yapar olmassa hoparlörü degiştşr
 

emre-_-

Üye
arkadaslar sürüm yükseltmeyi deneyn ses artıo
 
hoparlörü niye değiştiriyonki gir ekolayzare ayarla