6300 hakkındaki düşünceleriniz

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
6300 hakkındaki düşünceleriniz
valla ben aldım çok memnunum.sadece şarjım sorun.1 1.5 günde bitiyor ama özellik ve teknik görünüş olarak süper bir telefon.kaç kere yere düştü ama ilk günkü gibi nazar değmesin sapasağlam almak isteyen arkadaşlar mutlaka alsınlar.çok kullanışlı bir telefon gerçekten
 

canted

Üye
Valla çok Uzun Süre Kullandım Memnundum çok Güzel Msj Yazılıyo
 

GuNSTuR

Üye
o kadar telefon değiştirdim bunu almak nasip olmadı daha
 
fiyatına göre güzel bir telefon.kullanışlıdır.Kamerası o fiyat düzeyindeki bi tlf için çok iyi.Bende bunu kullanıyorum çok memnunum tek derdm mp4 çalıştıramıyorum
 
fiyatına göre mükemmel bi telefon çelik kasa olması ayrı bi avantaj yani ben telefonumdan oldukça memnunum tavsiye ederim alacaklara
 

By_Krall

Üye
Bence bu telefon süper özelliği güzel ama video kalitesi biraz düşük
 
    Konu Sahibi
Bence bu telefon süper özelliği güzel ama video kalitesi biraz düşük

evet video kalitesi düşük.ama her güzelin bir kusuru vardır diil mi

--------------- Ekleme ---------------

ses kalitesi düşük

piyasada bu fiyata bu ses kalitesi olan telefon bul onu al ozmn kardeş ne diiim.fiyatına göre her özelliği çok fazla bir telefon bence

--------------- Ekleme ---------------

şarj çok Az Gidiyo

evet şarjı 1 gün gidiyor ama elinden düşürmessen.birde aldııında 2 kere 13 saat şarja takmadıysan arkadaşım ondan dolayı da şarjın çabuk bitebilir
 
Ben Daha Bu Gün Aldım Babam Süpriz Yaptı Şu an Onla Uğraşıyorum Süper Bi Telefon Ya Hastası oldum Telefona
 

schumici

Üye
bence süper bi telefon kesinlikle sonuna kadar tavsiye ediyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...