6300 Ekranım küçüldüü!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
6300 Ekranım küçüldüü!!!
beyler 6300 kullanıorum kendım tema fln yapıorum 240x320 rsmlerı ekran cok kucuk gsterıor netten tema ındırıorum ekranı kucuk gsterıor duvar kagıdı kucuk gstrıor napmak lasım ?
 

Casy

Üye
ekran ayarlarından olmuyormu
 
    Konu Sahibi
ekran ayarlarından olmuorda garantıylede kım uqrasacak brdan blsam ıyı olur blamssamda kalsın boyle
 

halogss

Üye
kullnadıgın temadan olabılırd mı
 
    Konu Sahibi
sanmam tum temalarda kucuk
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...