6233 ? 6300?

6233 mü 6300 mı

  • 6233

    Kullanılan: 187 42.1%
  • 6300

    Kullanılan: 257 57.9%

  • Kullanılan toplam oy
    444
ben 6300 derim. ama bu telinde video kalitesi kötü 3gp çekiyor. mp4 de çekiyor dediler ama ben belki yapamadım
 

Orxan199

Üye
Bende 6300 ama sen ayni fiyata daha guzel bir telefon bula bilirsin mesela smart bisey olabilir
 
Şu an 6233 kullanıyorum. Ve de çok memnunum. Sesi bir harika. Stereo çift hoparlörü var. 6300 dan artıları daha fazla. Kesinlikle 6233.
 
Dört Ever 6233 abimde war benim 5300 la takas etmeyi düşünüyorum
 
arkadaşlar 6233 6300 göre kaba olsa bile kardeşlerimin dediği gibi hem sağlam hemde 6300 göre ses kalitesi daha iyi hatta süper ve java sürümü daha yüksek walla bende jar uzantılı sis kurma programı sayesinde .sis açabiliyom walla ben çok beyeniyom baba tellefon kim ne derse desin
 

6233lü

Üye
tabikide 6233 ses+kızılötesi farkı var
 
Bendede 6300 var ama tek sorunu bence sesi az çıkması.Ben sana 6233'ü öneririm.Çünkü 6300 ileride sorun yaratabiliyor ( Kameranın ortasında ve sol tarafında çizgiler meydana gelmesi vs.)
 

rdksr725

Üye
bence ikisinide alma N serisi tercihimdir
 

aney

Üye
elbette 6233 manyak bi telefon ben kullanıyorum hiç problem yok
 
İkiside aynı ama 6233'ün sesi mükemmel çıkıyor o kesin [6300 heryerde farklı.Fabrika hataları çok onu söylüym.Mesela;kamera hatası bendede oldu]
 

thanher

Üye
6233 yürüyen müzik seti yavv v
 
6233 ses ve video cekme ozelliği(640*480 boyutlarında) bakımından cok daha ii fakat biraz kalın. 6300 daha ince ama ozellıklerı kısıtlı ama bana sorarsan kesınlıkle 6233
 

xxyxy

Üye
6300 Daha Iyi Bence
 
bence 6233 ile 6300ın kıyaslanması bile zor tabki 6233 10 kat daha iyi
 
bnce de 6300..ama karar senin tabiki alacaksan