bu endusuk udp baglantısı falan noluo onu degistrsem bsey olurmu.bıde gelismıs ayarlar var orda da bant genıslıgı falan var o noluo onu degstrsem bsey olurmu. tel n79.sımdıden tesekkurler
↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑
real player/ayarlar/akış/şebeke/
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑
real player/ayarlar/akış/şebeke/gelişmiş ayarlar
arkadaşlar ilginiz için teşekkürler hattım vodafon belirtmiştim zaten ama vodafon real player ayarları lazım vodafone interletle bağlıyım real playere ama biraz yüklüyor bağlanılamıyor diyor..