6120c flash player var mı??

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

AHKE

Üye
bu endusuk udp baglantısı falan noluo onu degistrsem bsey olurmu.bıde gelismıs ayarlar var orda da bant genıslıgı falan var o noluo onu degstrsem bsey olurmu. tel n79.sımdıden tesekkurler
 

Hasan

Üye


Edit
 
youtube yi mobil ile aç olur
 

mstf_l

Üye
kendi tarayıcından aç youtube u
 

prdtr922

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar ilginiz için teşekkürler hattım vodafon belirtmiştim zaten ama vodafon real player ayarları lazım vodafone interletle bağlıyım real playere ama biraz yüklüyor bağlanılamıyor diyor..
 

mstf_l

Üye
vodafone interneti yada vodafone live olur bir de garantiye almak için ayarları sett. wizars'dan al
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...