Telefon Tavsiyesi 603 mü?, Iphone 3G mi?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
603 mü?, Iphone 3G mi?
Bunlardan ikisini alabilme olasılığım var acaba hangisi sizce yorumlarınızı bekliyorum.
 

15097

Üye
3G çok çok eskidi artık.603 almalısın
 

R.A.M

Üye
3GS olsaydı al derdim 4ün çalıştırdıgı her oyunu çalıştırıyor diye duydum jailbreak flanda yaparsın düşün bence bir tarafda symbian öbür tarafda ios
 
603 çok daha iyi bir telefon. iPhone 3G çok eski bir model ve video bile çekemiyor. Eğer telefonunda oyun senin için "çok" önemliyse iPhone 3G al. Eğer oyun senin için önemli değilse kesinlikle 603. Hem daha yeni bir model hem de güncelleniyor.
Dolby kulaklık, HD video, 1 ghz işlemci, 5MP kamera, NFC desteği (yakın alan iletişimi), ClearBlack ekran Nokia 603'ün artıları.
iPhone 3G'nin tek artısı ise oyun ve uygulama. Karar senin.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...