buketcik Üye bende nokıada var ona bu yöntemle yapsam sorun olurmu hiç anlama bu nedenle sorararım.cvp için teşekkürler
bende nokıada var ona bu yöntemle yapsam sorun olurmu hiç anlama bu nedenle sorararım.cvp için teşekkürler
buketcik Üye SilentOne' Alıntı: ama 6 tane ew ekranını napıcn yha xD Genişletmek için tıkla ... 1 tanede olur
Cezzbedici3 Üye zaman açısından baktımı hiç gerek yok 6 ev ekranına.. Sen sürükleyene kadar elalem menüye girer oyunu açar sen yarışa başlayana kadar adam yolu yarılar
zaman açısından baktımı hiç gerek yok 6 ev ekranına.. Sen sürükleyene kadar elalem menüye girer oyunu açar sen yarışa başlayana kadar adam yolu yarılar