JSX3835
Üye
-
Konu Sahibi
-
1 2 Yılı Geçer muhtemelen. Durduk Yerede Almam ELimde Zamsung Bozulsunda Hele.Aselsan yeni telefon çıkarcak
diye bi söylenti var
Şahsen ben alırım
ya sizler?
yerli ve milliyim diyenler alır
almayanda...
Tabi fasfakirler ve maddi gücü yetemeyenler alamayabilir
onlara lafım yok
ben hemen alırım bence1 2 Yılı Geçer muhtemelen. Durduk Yerede Almam ELimde Zamsung Bozulsunda Hele.
ko gözüne sonu bizim elimizden olacak bu gidişle ama bakalımben hemen alırım bence
fiyatı da uygun ise
israil patlatırsa telefonu
görürsün gününü
6 sene önce 11 yaşında forumda Java ile ilgili oyun paylasirdim o zamanki Üyelerle Maerkek Symbianci abilerle filan 2020 de filan hesap silindi sonradan yenisini açtım tekrar foruma baktimddakimse kalmamış vay be zaman çok hızlı geciyor.not Java ile ilgili konuların yüzde 60 Bana ait filandi eskilerden kalanlar varmı?
https://www.maxicep.com/forum/konu/hileli-java-oyunlar.1008305/ bu abi benim eski konulardan 🙂Eski üyeleri görmek güzel.
Hoşgeldiniz.
Eski kullanıcı adınız ne idi ?
Sonuna kadar haklısın abim sana linki bırakıyorum hatırlayabilirmisin https://www.maxicep.com/forum/konu/hileli-java-oyunlar.1008305/Adamlar Bitirdi,Bitirmeye de Mahkum Bir Sistemdi.Kaldı kı Tarayıcı vs de Desteği Kesti.Aynı Nokia Gİbi Kendini Piyasaya Uydurmazsan Windows Phone vs Diye Tutturursan Silinirsin Normaldir. Kaldı kı Bu Cihazları da Artık Kullanan Az.Şahsen Bende 808 Var ve Foto Vs İçin Kullanıyorum.Hat Takıpta Kullanmam Diye Düşünüyorum Çünkü Bip vs Uygulama Lazım Artık.Bugun Elma Bilel Çoğu Cihazina Güncelleme Vermiyor Kaldı kıKullanasın.
Forumda Eskisi Kadar Aktif Değil Normaldir Çünkü Eli Ayaği Symbiandı Neredeyse.
Evet paylaşımlar yaptın fakat java bölümünün forumun kuruluşundan itibaren açık olduğunu hatırlatırım. Senin benim paylaştığım konuların forumundaki javanın %0.06'sı anca oluşturur.6 sene önce 11 yaşında forumda Java ile ilgili oyun paylasirdim o zamanki Üyelerle Maerkek Symbianci abilerle filan 2020 de filan hesap silindi sonradan yenisini açtım tekrar foruma baktimddakimse kalmamış vay be zaman çok hızlı geciyor.not Java ile ilgili konuların yüzde 60 Bana ait filandi eskilerden kalanlar varmı?
Abi olsun yinede az paylaşım yapmadım bide elimdeki imkan ile 🙂Evet paylaşımlar yaptın fakat java bölümünün forumun kuruluşundan itibaren açık olduğunu hatırlatırım. Senin benim paylaştığım konuların forumundaki javanın %0.06'sı anca oluşturur.
Sen kimdin abi hatırlayamadim herkesin ismi değişmiş
sana like atanlardan biri bendimSen kimdin abi hatırlayamadim herkesin ismi değişmiş
He abi ya hesabım kapandı Instagram onu kaybettim şenide hatırladım ne günlerdi besana like atanlardan biri bendim
evet öteki hesabı silmiştim
ben gonyalı
senin arkadaş da elnur du
di mi
Aselsan TT el ele verip telefon üretceklermişforumda Aselsan telefonu gelişmesini paylaşan var mı yok ?
Samsung. S5610 İle forumdan oyun indirip oynadığımı hatırlıyorum halao zamanlar elimde java destekli telefonlar vardı fakat hayrını görememiştim
batarya yüzünden o da çöp olmuştu
o aralar epey sinirliydim
parça pinçik etmiştim
diğer telefonu da satmıştım
çok ucuza
senin hileli oyunları
yükleyip oynayamamıştım
sonra da tamamen
oyun oynamayı bırakmıştım
Mesaj birleştirildi:
Aselsan TT el ele verip telefon üretceklermiş
söylentiye göre
elemanın linklerine tıklahatırlayamadım açıkcası
baktım ama çıkaramadım o dönemler çok aktif değildim ben. Hasan filan vardı da öyle çok dikkat etmediğim için şiy yapmam. kaldı kı tek yer burası değildi grup vs bir dunya yer vardı face de vs deelemanın linklerine tıkla
kim olduğunu hatırlarsın
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?