6 Senelik Serüven

JSX3835

Üye
    Konu Sahibi
6 Senelik Serüven
6 sene önce 11 yaşında forumda Java ile ilgili oyun paylasirdim o zamanki Üyelerle Maerkek Symbianci abilerle filan 2020 de filan hesap silindi sonradan yenisini açtım tekrar foruma baktimddakimse kalmamış vay be zaman çok hızlı geciyor.not Java ile ilgili konuların yüzde 60 Bana ait filandi eskilerden kalanlar varmı?
 
Adamlar Bitirdi,Bitirmeye de Mahkum Bir Sistemdi.Kaldı kı Tarayıcı vs de Desteği Kesti.Aynı Nokia Gİbi Kendini Piyasaya Uydurmazsan Windows Phone vs Diye Tutturursan Silinirsin Normaldir. Kaldı kı Bu Cihazları da Artık Kullanan Az.Şahsen Bende 808 Var ve Foto Vs İçin Kullanıyorum.Hat Takıpta Kullanmam Diye Düşünüyorum Çünkü Bip vs Uygulama Lazım Artık.Bugun Elma Bilel Çoğu Cihazina Güncelleme Vermiyor Kaldı kıKullanasın.

Forumda Eskisi Kadar Aktif Değil Normaldir Çünkü Eli Ayaği Symbiandı Neredeyse.
 
Tepkiler: MAERKEK ve 0sıfırcı
Aselsan yeni telefon çıkarcak
diye bi söylenti var
Şahsen ben alırım
ya sizler?
yerli ve milliyim diyenler alır
almayanda...
Tabi fasfakirler ve maddi gücü yetemeyenler alamayabilir
onlara lafım yok
 
Aselsan yeni telefon çıkarcak
diye bi söylenti var
Şahsen ben alırım
ya sizler?
yerli ve milliyim diyenler alır
almayanda...
Tabi fasfakirler ve maddi gücü yetemeyenler alamayabilir
onlara lafım yok
1 2 Yılı Geçer muhtemelen. Durduk Yerede Almam ELimde Zamsung Bozulsunda Hele.
 
Tepkiler: 0sıfırcı

DiaBLoS

Admin

Eski üyeleri görmek güzel.
Hoşgeldiniz.

Eski kullanıcı adınız ne idi ?
 

JSX3835

Üye
    Konu Sahibi
https://www.maxicep.com/forum/konu/hileli-java-oyunlar.1008305/ bu abi benim eski konulardan🙂
Mesaj birleştirildi:

Eski üyeleri görmek güzel.
Hoşgeldiniz.

Eski kullanıcı adınız ne idi ?
https://www.maxicep.com/forum/konu/hileli-java-oyunlar.1008305/ bu abi benim eski konulardan 🙂
Mesaj birleştirildi:

Sonuna kadar haklısın abim sana linki bırakıyorum hatırlayabilirmisin https://www.maxicep.com/forum/konu/hileli-java-oyunlar.1008305/
 
Tepkiler: DarkredBlue61

MAERKEK

Admin
Evet paylaşımlar yaptın fakat java bölümünün forumun kuruluşundan itibaren açık olduğunu hatırlatırım. Senin benim paylaştığım konuların forumundaki javanın %0.06'sı anca oluşturur.
 
Tepkiler: PALA., 0sıfırcı ve JSX3835

JSX3835

Üye
    Konu Sahibi
Evet paylaşımlar yaptın fakat java bölümünün forumun kuruluşundan itibaren açık olduğunu hatırlatırım. Senin benim paylaştığım konuların forumundaki javanın %0.06'sı anca oluşturur.
Abi olsun yinede az paylaşım yapmadım bide elimdeki imkan ile 🙂
 
Tepkiler: 0sıfırcı

JSX3835

Üye
    Konu Sahibi
sana like atanlardan biri bendim
evet öteki hesabı silmiştim
ben gonyalı
senin arkadaş da elnur du
di mi
He abi ya hesabım kapandı Instagram onu kaybettim şenide hatırladım ne günlerdi be
 
Tepkiler: 0sıfırcı

MAERKEK

Admin
Şimdi arkadaşlar . Eskiler eskiden güzeldi şimdi eski güzellikleri yakalamak için yeniyi takip etmek gerekli.

Eski sistemleri kullanıcı bu işi hobi olarak gören arkadaşlarımız var . Onlara saygımız sonsuz ama dünya başka bir yere giderken geçmişe bağlı kalmak hatadır.

Şu forumda Aselsan telefonu gelişmesini paylaşan var mı yok ? Android yazılımlarında beklenen güncellemeler var mı yok ?

{Moderatörsün sen açsana diyorsun. Duymadım sanma ama günlük hayatım yoğun ve ilgi alanım kişisel projelere kaydı (elektronik devre tasarımından anlayan var m? ) Bunlara daha çok vakit ayırmak istiyorum.}

Lütfen sizden ricam dünya nereye gidiyor ? Biz bu işin neresinden yakalarız ? Habercisi mi ? Geliştiricisi mi ? Kullanıcısı ve yorumcusu mu ? Oluruz şeklinde düşünmenizdir.
 
Tepkiler: PALA. ve 0sıfırcı
o zamanlar elimde java destekli telefonlar vardı fakat hayrını görememiştim
batarya yüzünden o da çöp olmuştu
o aralar epey sinirliydim
parça pinçik etmiştim
diğer telefonu da satmıştım
çok ucuza
senin hileli oyunları
yükleyip oynayamamıştım
sonra da tamamen
oyun oynamayı bırakmıştım
Mesaj birleştirildi:

forumda Aselsan telefonu gelişmesini paylaşan var mı yok ?
Aselsan TT el ele verip telefon üretceklermiş
söylentiye göre
 

JSX3835

Üye
    Konu Sahibi
Samsung. S5610 İle forumdan oyun indirip oynadığımı hatırlıyorum hala
 
elemanın linklerine tıkla
kim olduğunu hatırlarsın
baktım ama çıkaramadım o dönemler çok aktif değildim ben. Hasan filan vardı da öyle çok dikkat etmediğim için şiy yapmam. kaldı kı tek yer burası değildi grup vs bir dunya yer vardı face de vs de