5tl Satılık imei

seb

Üye
    Konu Sahibi
5tl Satılık imei
elimde iki bir adet aşırı bozuk simens telefon vardır
işe yarsın diye imeisini satmak istiyorum.

imei ler 3 tl dir ödeme paypal veya başka bir yoldan yapılabilir .

isteyen mail atabilir
emre0111@gmail.com

İstek halindebir iki adet daha bulunur.

 

seb

Üye
    Konu Sahibi
imeiler sağlamdır telefonlar öldüğü için satıyorum
 

seb

Üye
    Konu Sahibi
hala geçerli almak isteyen mail atmasın yorum yazsın

--------------- Ekleme ---------------

imeinin biri simens a50,
diyeri simens a52
3.philips
 

MetQ7

Üye
imei satmak suç değil mi?
 

xx3169

Üye
ha telefon satmış ha imei satmış aynı adam ona para vermiş zamamında imei numarası hakkında tasarruf yetkisine sahip hayırlı satışlar kardeşim
 

nalcam22

Üye
napacaz imeiyi bu tür şeyler suç imei istesem teleservisten sallar 100 tane imei bulurum
 

xx3169

Üye
bugüne kadar imei kopyalayanların hiçbirisi ceza almadı çünkü ortada böyle bir suç yok, benim arkadaşım nokia c-6 aldı sıfır imei klon çıktı şimdi yasal olarak sadece tek simle çalıştırabilirsin diyorlar bu durumda cezayı gören kim, arkadaşta telefoncudan hurma imei yi sıfır cihazına kopyaladı şimdi bütün simlerle çalışıyor cihaz
 

sphone

Üye
satmak istedikten sonra bende yaklaşık 15-20 arası var isteyene bende satarım
 

recep er

Üye
imei satmak-kopyalamak-kullanmak büyük ihtimalki suçtur tavsiye edilmez
 
sizlere katılmıyorum aynı işi boardla birlikte satıncada şuc o zaman
hurda telefonu satarken suç değlde imeı mi şuç.
sanki telefoncular hurdanın heveslisi onlarında yaptığı imeı olayı için 3-5 liraya alıyorlar.sağlam parçalarıda kendileri kullanabiliyor.
bu arada imeı olayına girmeyen telefoncuları tenzih ederim
 

WQLF_APQ

Üye
arkaslar lazımza elimde imei var sağlam alın kullanının helal olsun 358225047482907
 

MrExpert

Üye
Geçen gazetede okudum imei kopyalayp satan adama 2yıl hapis vermişler kefaretle 20bin tl ye serbest kalmış...
 
Tepkiler: mkavak12345