Telefon Tavsiyesi 5800mı xperia solamı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şaka mı yapıyorsunuz yoksa gerçekten kendi telefonunuz olduğu için fanatiklik mi yapıyorsunuz.Orta-Alt segment bir telefonla alt segment bir telefonu karşılaştırıyorsunuz bir kere
 
Tepkiler: hmgurbuz2

Bravo en karşılaştırılabilecek özellikleri yazmışsin ..Kardes bu özelliklerle karşılaştırırsan oohooo 3310 iphone dan daha da iyi çıkar(biraz abarttım galiba ama anlatabilmisimdir olayı)
 
Tepkiler: kullanıcıadları

Kerim.

Üye
Bi şey demiyorum ya.fanlık olurda sen abartmışsın
 
Tepkiler: hmgurbuz2 ve kullanıcıadları
sen nokia 701 al rahat et
 
Tepkiler: SkyLaBTR
Arkadaşlar bende 5800 kullanıcısıyım birkaç yıldır kullanıyorum.Ama saçma yorum yapılıyor

Özellikler

iPro = 3g var
5800 =3g var

iPro = Görüntülü Konuşma Var
5800 = Görüntülü Konuşma Var

iPro = Ekran 16 m. renk
5800 = Ekran 16 m. renk

iPro = wifi var
5800 = wifi var

iPro = Çift sim kart var
5800 = Çift sim kart yok


iPro'nun Fiyatı : 199 TL
5800'ın Fiyatı : 509 TL
 

TheCower

Üye
Hadi ateistler açıklasanıza
 
Ateistlerden açıklama geldi : Eşhedünle ilahe illallah Muhammeden Resulullah
 

SkyLaBTR

Üye
soru mu bu ?!?!?! Her türlü sola
 

Kerim.

Üye
Sen en iyisi bi 1100 al rahat et
bende bi karşılaştırma yapayım:
özellik-----------1100-----------5800
konuşma.............var................var
mesajlaşma.........var ................var
oyun.................var..................var
ekran................var..................var
şarj olma özelliği..var..................var
gördüğünüz gibi herşey eşit.1100
 
Tepkiler: hmgurbuz2

saçma!!!
 

acuxx

Üye
hey allahım ya
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...