Telefon Tavsiyesi 5800mı xperia solamı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Öznel yargını söyleyeceksen "Sizce hangisi" gibi bir konu açman oldukça yersiz olmuş.
 
Tepkiler: kullanıcıadları

_atomcu_

Üye
    Konu Sahibi
kimü 3310 en iyii der
 

_atomcu_

Üye
    Konu Sahibi
Ama ben heres gibi kendi görüşüm yazdım
 

HakaN-06

Üye
Ayıp ettin 5800 ile sola kıyaslanır mı tabiki 5800
 

CasuS_87

Üye
Kardeş naptın ya Tabiki sola Biri Nokıa'nın ilk dokunmatik telefonu diğeri Sony'nin yeni telefonu 5800 ekranı cam bile değil yani
 
Tepkiler: abandonware

amcalu1

Üye
Bu konu gerçek mi şaka mı
 
ben gayet ciddi görüyorum konuyu.

özellik ----------- sola -------- 5800

3g --------------var------------var

görüntülü knş.----yok----------- var

ekran ---------16 m. renk -----16 m. renk

wi fi --------------var-----------var

şarj dayanıklığı ----1 gün --------2 gün

google açma hızı ----3,1 sn. -----2,9 sn.

işletim sistemi ----android -------symbian


not: 5800 aynı özellikler androidde olsa 1300 tl den aşşağı telefon yok.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...