5800ım nasıl

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Adamın telefonundan Sanane

Belki adamın iPhone 4s alacak parası var ama symbian kullanıyor bu kimseyi ilgilendirmez ama seni ilgilendiriyor galiba ?


- - - Eklendi - - -

Ayrıca dünyanın en iyi kamerası olan telefon da symbian
 

ibrother

Üye
şimdi Android kullanan biri olarak symbianin bi eksigi var diyebilirim uygulama ve oyun konusunda bi tek sikintisi(Android teki klavyede i var sadece yanlis anlamayin) var. yoksa nokia c6-01 helede nokia 808 galaxy s3 e bin basar. o bicim cihaz, oyun ve app likason sorunu çozulse Android satişlari yerlerde olur.
 
    Konu Sahibi
Adamın telefonundan Sanane

Belki adamın iPhone 4s alacak parası var ama symbian kullanıyor bu kimseyi ilgilendirmez ama seni ilgilendiriyor galiba ?


- - - Eklendi - - -

Ayrıca dünyanın en iyi kamerası olan telefon da symbian

Vay 12 yşnda adam olmuşum
 
Adamın telefonundan Sanane

Belki adamın iPhone 4s alacak parası var ama symbian kullanıyor bu kimseyi ilgilendirmez ama seni ilgilendiriyor galiba ?


- - - Eklendi - - -

Ayrıca dünyanın en iyi kamerası olan telefon da symbian

iphone 4s varken kim 5800 kullanır güldürme beni
 
Sen hiç iphone'a cfw atan gördün mü en süper user telefonu 5800 adam belki kendini geliştirmeye çalışıyor ayrıca diyelim ki symbian kullanıyor bu seni ilgilendirir mi
 
    Konu Sahibi
tabi işletim sistemi isteğe ve kişiye bağlıdır not s3 daha iyi
 

Joker.

Üye
12 Yaşındaysan La ilk defa forunda abi oldum (yaş itabariyle ) sen bi walpapersmi uygulamamı ne istemiştim kardeşim neydi o unutmadan bulayım
 
    Konu Sahibi
ratatue fare vardı ya yollamıştın önünde saat vardı farenin elindepdynir vardı
 
Şimdi ne alâka s3 daha iyi demişsin kimse s3 kötü demedi ki
 
yav konu neredennn



nereyeee gelmiş
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...