5800'a flash 10,2 gelmesi ile ilgili

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
5800'a flash 10,2 gelmesi ile ilgili
youtube'da bile biraz zorluyor flash 10 gelirse hiç açılmaz herhalde sayfalar di mi?

----------Eklendi @ 13:32:44 ---------- Yazıldı @ 13:31:53 ----------

oha konuyu yanlış yere açmışım
 

erkara_64

kardeş konuyu yanlış yere açmışsın..!!!
 
    Konu Sahibi
bende onu diyorum.
 

rapman

Üye
N8'e gelmemiş 5800'a mı gelecek
 
aynen ama flash lite 4 gelse iyidi yha
 

Del Rey

Üye
Flash Lite 4 bile gelemez söyleyeyim. Yetmiyor donanım çünkü. Bana göre 5800 / c5-03 gibi telefonların tel. hafızasının 40 MB'sini sanal RAM olarak kullanmalılar. Zaten C5-03'ün boş telefon hafızası 42 MB ama olsun

Aynı zamanda, bu başlığı açan arkadaşıma da şunu söyleyim; 5800'a Flash 10,2 gelme ihtimali, insanlığın zamanımızda iMac yerine Apple I satın almasının ihtimalinden bile düşük.
 

nalcam22

Üye
5800 a flash10.2 gelene kadar dokunmatik telefon piyasadan kalkar hologram telefonlar çıkar :
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...