5800 Yeni yazılım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Liusyn

Üye
    Konu Sahibi
5800 Yeni yazılım
Arkadaşlar 28.01.2010. saat 11:25 itibariyle nokyadan bie mesaj geldicihazınız için yeni yazılım var diye.
bir fikri olan varmı
cihazım v40 acaba v41 mi geldi
 

Nadir

Emekli Yönetici
hayır canım v40 yeni dil koduna gelmiştir..istersen yeniden güncelle..
 
arkadailar nasıl güncellicez aynı msjı bende aldım ama nasıl güncellicem
 
slm arkadaşlar bana acil yeni yol personel programının ***** lazım
 

biyolgn

Üye
Nokia Servisten en guncel yazılımı yuklettim.Formaty youlu ile sil bastan yuklediklerini soylediler yanlarında kontrol ettim yazılım en guncel hali fakat yazılım gı-uncellenmedi yazıyor.
 
Arkadaşlar 28.01.2010. saat 11:25 itibariyle nokyadan bie mesaj geldicihazınız için yeni yazılım var diye.
bir fikri olan varmı
cihazım v40 acaba v41 mi geldi


bana göre yardımcı programlar yanı map 3.03 flash lite 3.1. vs programlar olduğu ıcın guncellestirme vermiştir.
 

Emre_o6

Üye
saqoLun ßeyLer..............
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...