5800 yeni güncelleme

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
5800 yeni güncelleme
arkadaşlar bu sabah nokia dan bana mesaj geldi. yeni güncelleme çıktı diye acaba yükleyen var mı?
acaba güzel mi? bi yardımıcı olun ona göre yüklüyelim
 
Tepkiler: poyraz_56 ve Zafer Arslan

Perfect!

Üye
banada geldi telefonun şarjı dolsun yapıcam

--------------- Ekleme ---------------

ama bi sorun var daha ovi suite görmüyor yani istesemde yapamam
 

AlpReis

Üye
Henüz gördüğü birşey yok, görmüyor
 
    Konu Sahibi
bakalım benim telde çıksın şardan yapıcam

--------------- Ekleme ---------------

evet bendede görmüyor denedim
 

czu12

Üye
Bana da geldi,yükledim tlf 3G internet bağlantısından çıkmıyor.dikkat edin,tlf kapatmak zorunda kaldım nete girmesin diye..Çözümünü bilen varmı acaba?
 

begacce

Üye
EN SON V51 VAR dünyanın hiç bi yerinde daha üstü yok nokia türkiyenin bi şaşkınlığı bu olay
 
    Konu Sahibi
banda ölr geliyo nokia europe ye baktım ordada v51 son dio
 

ßUr@k

Üye
hiç bir güncelleme yokk :!!
 

obizin

Üye
V60 Bugün çıkacak hatta 27.09.2010 gece 00.01 gelecek diyorlardı ne oldu?
 

laveled

Üye


şu fotolara bi bakın acaba gerçekmi bu

--------------- Ekleme ---------------

yabancı sitelerdede aynı tartışma var ama benim ingilizce kötü olduğundan pek bişey anlayamıyorum.sym^3 flan yazmışlar acaba symbian^3de mi geleceki imkansız gibi ama

--------------- Ekleme ---------------

son bişey daha sürekli bu herifin videosunu paylaşmışlar ne diyo ing iyi olan bi bakıversin
 
    Konu Sahibi
arkadaşlar bu resimler gerçek olabilirmi butün nokianın sitelerine çevrımdışı girmek lazım ayriyetten o ikinci resim n8 in ana ekran temesı olabilirmi
 

Anußis

Üye
bana tam 20eylülde bir mesaj geldi ardından 25eylülde geldi ancak 5800ım yok v60 cıkmısmı acaba

o bence symbian 3 değil hani ona benzetmişlerdir ve test aşamasındada olabilir eğer o gerçekse x6yada gelir süper olur
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...