5800 yardım edecek varmı ?????

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

baya1994

Üye
    Konu Sahibi
5800 yardım edecek varmı ?????
Arkadaşlar öncellikle iyi şallah yanlış yere konu açmamışımdır.

Bende 5800 var internette gezerken iphone veya diğer telefonlarda vista veya windows 7 yüklü olduğunu gördüm tema değil 5800 herşey yükleniyor oyun program sizden istediğim 5800 vista veya windows 7 yüklemek tema istemiyorum aynı vista gibi olacak maxicep de dolasurken 5800 windows 95 yüklendiğini gördüm oda hiç güzel değil bana yardım edin lütfen şimdiden teşekkürler
 

ReaqL

Üye
arkadasım forumda bı gezıntı yaparsan bunların hepsini buLucaksın hemen hazıra konuyosunuz araştırın biraz..
 

baya1994

Üye
    Konu Sahibi
VALLA DURMADAN ARAŞTIRIYORUM REAql AMA SADECE TEMA VE WİNDOWS 95 VAR BANA VİSTA LAZIM YADA WİNDOWS 7 YARDIM EDİN YAWWWW
 

fuqollo

Üye
VALLA DURMADAN ARAŞTIRIYORUM REAql AMA SADECE TEMA VE WİNDOWS 95 VAR BANA VİSTA LAZIM YADA WİNDOWS 7 YARDIM EDİN YAWWWW

dediğin şey imkansız. Kaliteli 3d oyunları bile kasarak çalıştıran telefona vistamı yüklüceksn?
 

baya1994

Üye
    Konu Sahibi
Peki ben 5800 oyun lazım burdan baktım aradığım oyun yok ben hd olacak ve dokunmatik oyun arıyorum full ekran tavsiye edecek oyununuz varmıı
 

cgedikk

Üye
VALLA DURMADAN ARAŞTIRIYORUM REAql AMA SADECE TEMA VE WİNDOWS 95 VAR BANA VİSTA LAZIM YADA WİNDOWS 7 YARDIM EDİN YAWWWW

aradaşım senin telefona windovs 7 kurman için o telefonun en az 1Ghz işlemcisi ve de 512 mb ram ve bır o kadar rom belleği olması şart! 5800 bu işletim sistemleri için yetersiz kalıyor. HTC marka cep telefonlarında bu sistemler var artık.. incelersen sende göreceksin...
 
arkadaşım bu gördüklerin sadece arayüz..değişik yöntemleri var ama tel i kasmaktan başka işe yaramıyor..en fazla kazancın ana ekrana 1-2 kısayol eklersin..pc gibi ana ekranın olur başlat menüsü filen olur o da minnacık..ama..herhangi bir menüye 5 saniyede girersin ve girdiğin menü yine 5800 menüsü yükliycen uygulamalar oyunlar yine aynı olacak..içerde bi değişiklik yok yani..telefon yine symbian kalıoyr..
 
hocam bilgisayarlar kaldırmıyor vista win 7 yi 5800 nasıl kaldırıcak mantığa ters bence en az 2 ghz istiyor bilgisayar telefonun ise 492 mhz galiba nasıl kaldırıcak acaba ?
 

cgedikk

Üye
arkadaşlar şöyle birşey varki orjinali gibi olmuyor..bilgisyar da olsa telefonda olsa ne olursa olsun orjinalin yerini tutmuyor..onun için hiç gerek yok değiştirmeye...çok başarılı zaten daha fazla üzerinde oynama yaparak cihaza yüklenilmemeli..
 

pojon

Üye
çoq kasar telefonu olm wala sana abartarak
sylemişler
onlar


--------------- Ekleme ---------------

blader bnm tele vyeni wersıyonu yuklersem garantı kapsamndan yararlanabılırmıyım herhangi brsey olurmu :?
 

karloff

Üye
çoq kasar telefonu olm wala sana abartarak
sylemişler
onlar


--------------- Ekleme ---------------

blader bnm tele vyeni wersıyonu yuklersem garantı kapsamndan yararlanabılırmıyım herhangi brsey olurmu :?

Hayır garantiye birşey olmaz. Zaten sen talep edersen yetkili bayiler senin için ücretsiz versiyon yükseltme hizmeti veriyorlar
 

cgedikk

Üye
çoq kasar telefonu olm wala sana abartarak
sylemişler
onlar


--------------- Ekleme ---------------

ne abartması arkdaşım.. kur bakalım kurabiliyor musun telefona windovs 7 yi.. kasmaz kuramazsın zaten
 
 
kurarsınız uğraşın siz 128 mb ram e 492 mhz lik işlemciye windows 7 yide kurarsınız hatta windows 8 çıkıcak onuda kurarsınız ^^
 

cgedikk

Üye
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...