ylmz.fatih
Üye
neresi aynı arkadaslar bırakın ya n97 nin ekranında çok süper widgetler var klavyesi var kamerası var daha dayanıklı bi kere n97 ana ekranı için bile alınır o fiyata değer bence
Sanırım bu 16GB modeli altında hiç hafıza ile ilgili ibare de bulunulmamış çünkü.X6 Türkiyeye bazı mağazalar aracılığı ile geldi standart Nokia mağazalarına birkaç ay içinde gelmesi bekleniyor. Bana sorarsan biraz daha bekle. X6 yaygınlaştığında problemleri daha da ortaya çıkar bu sayede daha iyi bir kıyaslama yapabilirsin. X6 ile N97mini'yi karşılaştırırsan daha sağlıklı bir karşılaştırma olur diye düşünüyorum.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızX6'yı satan şu an gördüğüm tek firmanın sitesine ulaşabilirsin. Referans kesinlikle VERMİYORUM Türkiyede satan ve gördüğüm tek firma olduğu için paylaşıyorum. Başka satan firma varsa görenler paylaşsın.
İngiltere sitesinde 449 Sterlin fiyatı war 32Gb modelin. Döviz kurundan türk lirasına vurunca da yaklaşk 1070-1100 lira civarına geliyor. Gümrük ücreti + kâr konulduğunda 1180 i aşacağını düşünüyorum açıkcası. 16Gb model ise 299 Sterlin. Yaklaşık 700 Tl ye denk geliyor. Onun için de 1180 fazla haniİstanbul/Fatih "Nuans Moda" Binasının yanındaki Turkcell İletişim Club isimli Dükkan tarzı yerde,
Nokia X6 32GB 1180TL
32GB olup olmadığı tam kesin değil Vitrindeki kutuda 32GB yazıyordu kutu hiç açılmamış orjinal X6 kutusuydu. Ellerinde başka var mı bilmiyorum çok soru soramadım ama fiyat listesinden bakıp söylediği fiyat bu. Listede Hafıza ile ilgili bi ayrım yoktu ben de ayrıca baktım. İsteyenler bir bakabilir buraya.
REFERANS VERMİYORUM bunu da belirtmek isterim işine gelmeyen bir durumla karşılaşan sen söyledin diye laf söylemesin. Yolumun üstüne düşse diğer Turkcell merkezlerine de soracaktım da yolumun üstüne düşmedi bugün. Fiyatları piyasada öğrendikçe buraya eklerim.
1000 tl n97 miniye vereceği ne n97 al derim fakat n97 alacak imkanın varsa biraz daha bekle x6 al bence ama yok normal ve dokunmatik olsun diorsan bu devirde 5800 vazgecilmez bir nimet.ama incelediğim kadarıyla x6 nın tek artısı kapasitif ekran ve hafıza x6 1000 tl civarında olursa bence ıphone yi saf dışı bırakabilir.diyecekler ki ıphonede ki oyunlar bile yeter bende o aradaki farka giderim xbox alırım)
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?