5800 v60 firmware

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
5800 v60 firmware
arkadaşlar saat 17:30 itibariyle 5800 v60 sürümü çıkmış bulunmaktadır herkes ovi suiteden yazılımını güncellesin

Gelen yenilikler

- Nokia Browser 7.3 (symbian^3 deki ile aynı)
-Ovi maps 3.6
-Mesajlara Emotion (gülen,ağlayan, somurtan..vb sarı kafa) ekleme
-Performans güncellemeleri
-Minor bug fix ler
-Tam ekran menü
-c6 ekranı

tüm 5800 kullanıcılarına hayırlı olsun.
 
şakamı bu ? artık pek inanasım gelmiyor
edit:


bunlara bakın harbiden gerçek
 

baya1994

Üye
navide gözükmüyor hani çıkmıstı yalan haber acmayı çok seviyorsunuz
 
mesaj sayısı 1


inanasım gelmiyor.sahtekâr olabilir
 
Ya resim at yada konunun kapatılması için şikayette bulunucam. O kadar net söylüyorum.
 

pasha14

Üye
Arkadaşlar cidden geldi mi ?
 
    Konu Sahibi
ben telefondan güncelledim vifiden yaparsınız olur arkadaşlar şuan kullanıyorum ve müthiş bi sonuç var
 
kolpacan oraya gelirsem kafanı kopartacam bi an heyecan yaptım da yazılım güncellemelerine baktım yokmuş.
 
telefondan baktım.
navifirmden baktım.

Hiçbir şey yok.

Zaten Nokia 5800'a tam ekran menü çıkarmaz.bundan şüphelendim zaten.


SALLAMA KONU.KONU SAHİBİNE TERSTEN SEVGİLER SELAMLAR !
 

bunlara bakın harbiden gerçek
 
    Konu Sahibi
böyle bir güncelleme görmedim mükemmel bir sonuç ve rem şuan da tamı tamına 70.02 elde ettm tel çok seri gerçekten yüklerseniz görceksiniz
 
böyle bir güncelleme görmedim mükemmel bir sonuç ve rem şuan da tamı tamına 70.02 elde ettm tel çok seri gerçekten yüklerseniz görceksiniz
70 mb ram orjinal fwde gülmekten yarıldım


----------Eklendi @ 18:24:49 ---------- Yazıldı @ 18:21:21 ----------

bu arada geliyor galiba:
 
birisi daha böyle bir saka yapmıştı sanırım bütün gün kulakları çınlamıştı.
 

nalcam22

Üye
ulan sevinçten mahalleyi yıktım hanilan güncelleme seni şikayet etcem
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...