5800 v50 Modları

Ferzan

Üye
teşekkürler emeğine ağlık
 
hocam V51 modları varmıydı acaba
 

trykae

Üye
Arkadaşım öncelikle eline, emeğine sağlık..
Yalnız belirttiğin bu modları telefonuma nasıl uygulayacağım ? O' nun hakkında' da ufak bir bilgi verirsen sevinirim..
 

enkaaa

Üye
Arkadaşım öncelikle eline, emeğine sağlık..
Yalnız belirttiğin bu modları telefonuma nasıl uygulayacağım ? O' nun hakkında' da ufak bir bilgi verirsen sevinirim..

Aynen kardeş biz bunları nasıl kuracağız bi yardım
 
karşılama ekranına 3 yeni simge çıkar ne yapan acaba fotoraf ekleye bilirmi

- - - Eklendi - - -

karşılama ekranına 3 yeni simge çıkar ne yapan acaba fotoraf ekleye bilirmi