5800 symbian 3

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

BuBAsTiS

Üye
    Konu Sahibi
5800 symbian 3
youtube de gezerken bu video yu buldum video karanlıkta çekildiği için ne kadar doğrudur bilemiyorum ama telefondan gelen ışıklara bakılınca 5800 olduğunu belli ediyor bu video ya bakarak 5800 symbian 3 ün port edildiğini söyleyebilir miyiz

 

rapman

Üye
s^3e benzetilen bir şey olabilir.ayrıca optionsa hiç basmıyor.bassa, biraz daha iyi anlayabilirdik gerçek olup olmadığını ..
 
İyi yapmışlar.Yapılabilir aslında fakat bizim ram c6larda bile düşük bide symbian^3 zaten resme bakarsanız 28 adamın ram
 
bunun icin bir kac gorsel mod var zaten. aynisini istiyorsan cfw'ye eklersin ve cakarsin flash'i
 

KELGER

Üye
arkadaşlar bu telefon 5800 olabilir çünkü s^3 lerde kalem kullanılamıyor.parmak ısısına duyarlı ekran.
gdesk yada büyük ihtimallle shell 3,5 olabilir.ama sehell de de menü değişik olurdu anlamadım gitti bu işi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...