5800 Smiley Sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Paronim

Üye
    Konu Sahibi
5800 Smiley Sorunu
Arkadaşlar bildiğiniz gibi 5800'da smiley yok bunun için ayrı bi uygulama gibi birşey yok mu :S

--------------- Ekleme ---------------

bu konu hakkında bi fikri olan yok mu ?
 
symbian telefonlarda smiley olmuyormuş sanırım, s40 telefonlarda var ama s60larda yok nokia nın bencede çok mantıksız bende bir çözüm bulamadım bu duruma
 

Paronim

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler
 

Nadir

Emekli Yönetici
valla bir pro buldum konuyu açtım birazdan yayınlanır,linkini veririm denersiniz..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...