5800 Sensör Bozuk.!! Yardım.!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

goktas19

Üye
    Konu Sahibi
5800 Sensör Bozuk.!! Yardım.!!
Iyi Günler
5800 sensor 4 cm kadar kaymış. Forumdaki bir kaç şeyi uyguladım ama olmadı uygun bir yöntemi olan var mı?
 
bütün 5800 kullananlarda var o 3-4 derece kayma. Üretim hatası sanırım.
 

goktas19

Üye
    Konu Sahibi
Oyunların tadı çıkmıyor yha... .s Aldığıma pişman ettirecek
 

'Patron

Üye
hala pişman olmadıysan iyi.
 
ne? Yeni mi aldın?
Oha ya bu devirde 5800 mı alınır ya galaxy fit alacan ya nokia c7 alacan 5800 ne yaaa??
 

goktas19

Üye
    Konu Sahibi
Yeni aldım demedim.!!
 

nalcam22

Üye
3-4 derece kayma telefon menüde daha çabuk yatay olsun diye. oyunda iyi olmuyor çünkü telefon oyun için yapılmamış xpress müsic
 

goktas19

Üye
    Konu Sahibi
Kardeşim kendi oyunları bile oynanmıyor En azından kendi oyununu ona yapsalardı
 

goktas19

Üye
    Konu Sahibi
Aynı dertdeyiz kardeş bende 6-7 az önce aldım bende öğrenciyim
 
ben aylardır 5800 kullanıyorum hiçbir sorunla karşılaşmadım butür durumlar şans işi nokı c7 alın birde 3310 alın c7 de daha fazla hata çıkacaktır nedenmi çünkü c7de yüzlerce uygulama var teknoloji ilerledikçe telefonların özellikleri arttıkça bu özelliklerden doğan sorunlar çıkar vede bunu engellemek çok güç olur..
 
Tepkiler: huseyin__40

bthn_997

Üye
memnunum ben şahsen sanırım lise3 veya 4'e kadar yeni telefon yok
 

goktas19

Üye
    Konu Sahibi
aynen öyle yha .s bende Şu hack ben bi hallede bilsem memnun olucam yapamıyorum
 
bn alalı 10 ay oldu da noluyo sensor kayıksa nolcakki sende 4 derece düzlt gitsin
 

goktas19

Üye
    Konu Sahibi
Onu soruyorum zaten nasıl düzelticem diye
 
kardeş senin yine iyi sensör bozuk sadece.ben alalı nerdeyse 2 yıl oldu,sensör,ekran bozuk birde oyunlarda ara sıra reset atıyor. 1 sene daha kullanayım da sonra androide geçerim bende...
 

goktas19

Üye
    Konu Sahibi
Ne ettin kardeş bthn 997
Benim telefon ama 7 aylık Neyse hâlime şükür
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...