5800 pano neresi

mhustafa

Üye
    Konu Sahibi
5800 pano neresi
arkadaslar 5800 kullanıyorum mesajı kopyaladımda panoya kopyalandı diyor o pano neresi nasıl ulasıcam yardımınızı beklıyorum
 
allah'ım sana geliyorum
pano diye bir şey yok yani soyut sen yazma ekranına geldiğinde alfasayısal tuş takımı için bahsediyorum yukarıda tik simgesinin yanında 3 çizgi var ona tıkla yapıştır de
 
Tepkiler: Silinen Üye 524728

mhustafa

Üye
    Konu Sahibi
arkadasım panoya kopyalandı dedıgınde onu nereye kopyalıyo onu bulamayıoruım ben
 

exe1454

Üye
bilgisayarda bi nesneyi veya yazıyı kopyalandığında şurda veya burda senin yapıştırmanı bekliyor diye bir uyarı alıyor musun? buda aynı şey işte telefon hafızasında tutuyor sen ne zaman istersen (restart hariç) yazma modunda arkadaşın dediği gibi 3 çizgiye tıklayıp yapıştır diyebilirsin.
 

mhustafa

Üye
    Konu Sahibi
tesekkur ederım arkadaslar
 
Bende bilmiyordum az önce açtım böyle bir konu, cevap veren çözen arkadaşa tşkler...