(5800) Nokia Kendinde Mi?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
(5800) Nokia Kendinde Mi?
abiler öncedende sensör oyunlarında fark etmiştim fakat anglemeter isimli programı deneyince kesin sonuca vardım.5800da sensör 3 cm kayık.kimisi bu olay v52de geldi dio kimisi hep vardı dio.kimisi nokianın menünün dönüşünü hızlandırmak için yaptığını söylüyor.nokia bir menü için sensör 3cm oynatmaz agalar bence bunca oyun var nokia bunları düşün müyor mu?ve ya programı deneyip benimki tam doğru diyen varmı?En önemlisi bunu nası düzeltecezzzzz?
 

PureFood

Üye
Peki o programın kesin sonucu verdiğine emin misin ?
 
    Konu Sahibi
İsmet'
abi oyun açıkken teli yere koyuyom araba sola gidio

----------Eklendi @ 23:14:43 ---------- Yazıldı @ 23:13:14 ----------

Oguzc@N
Denedin mi anglemeteri ve sürüm kaç

----------Eklendi @ 23:15:00 ---------- Yazıldı @ 23:14:43 ----------

Oguzc@N
Denedin mi anglemeteri ve sürüm kaç
 
anglemeterde olmasın sorun v52 benim sürüm
5800 a o sensör yetiyor ekran dönsün eter bizm için o telefondan ne beklioruz k

oyun fln oynanmıo zaten
hiç güzel oyunda yok
 
    Konu Sahibi
ya aga sen kullanamıon demekki.nası oyun oynan mıo.tmm ozmn sen oyun oynamadığına göre çözemezsin sorunu.konuyu meşgul etme
 
abi bende de 4 derece kayık çıktı, zaten daha önce raging thunder'dan farketmiştim.
 
    Konu Sahibi
bende de 3-4 arası gidip gelio.bunu acil çözmemiz lazım

----------Eklendi @ 23:33:07 ---------- Yazıldı @ 23:32:24 ----------

bende sorun yok diyen varsa çıksın ortaya

----------Eklendi @ 23:33:29 ---------- Yazıldı @ 23:33:07 ----------

bende sorun yok diyen varsa çıksın ortaya
 

Del Rey

Üye
ya aga sen kullanamıon demekki.nası oyun oynan mıo.tmm ozmn sen oyun oynamadığına göre çözemezsin sorunu.konuyu meşgul etme

E oyun oynanmıyo haklı çocuk bak 5800 oyunu:


iPhone 4 oyunu:


C5-03 tam.
 
Tepkiler: panorama20
    Konu Sahibi
harbi agalar oyun oynanmıo
 

ayavuz25

Üye
brkn haklı 5800 sensör olarak hatalı
 

'Patron

Üye
bende sorun yok beyler.
 
    Konu Sahibi
MaxiHipHopLife
Sürüm kaç?,programı denedin mi?
 

Del Rey

Üye
Evet bende de sorun yok. Su terazisi ile denedim. Masaya yatay dik koyduğumda tam ortada gösteriyor.
 
    Konu Sahibi
al işte.sen bnm verdiğimi dene.
 

bthn_997

Üye
su terazisi anglemeter kadar hassas değil
 

Del Rey

Üye
Hayır bende yarış oyunlarında bıraktım mı düz gidiyor. Asphalt 4 + Global Racingde denedim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...