5800 Modem Olarak Kullanma

    Konu Sahibi
5800 Modem Olarak Kullanma
Slm maxicep ahaLisi (:

Vodafone inTerneT pakeTim var.bunu 5800'ı modem oLarak kuLLanip pcde neTe bagLanmak isTiyorum.

5800'I ovi suiTe yardimi iLe modem oLarak nasiL kuLLanabiLirim ??
 
Tepkiler: Romeo_1907

EroL

Emekli Yönetici
pcde bluetooth varmı
 

EroL

Emekli Yönetici
usb kalbonla bağla o zaman telefonu pcye. Sonra pc suite programını çalıştır. Saatin orda simgesi olur onun. ona tıkla, telefon bağlamak için tıklayın yazan yere tıkla. Okuyarak devam et, telefonu tanıt pcye. Daha önceden tanıtmışsan bişey yapmana gerek yok.

Sonra saatin ordaki pc suite simgeye sağ tıkla, internete bağlana tıkla. 10 sn bekle. Telefona soru gelebilir onları cevapla. Bu kadar. 150kbps hızında bağlanıldı yazar sonrada
 
    Konu Sahibi
Pc'ye bagLadigim zamn ovi suiTe iLe TLfnu TaniTiorum.AdLandirma fiLan hepsi biTince resimdeki gibi uyari cikiyor.



Ve saaTin yanindaki ovi simgesine sağ TikLayinca sadece

-Nokia Ovi SuiTe'i Ac
-Cikis

yaziyor.inTerneTe bagLan gibi bisy goremedm
 

EroL

Emekli Yönetici
o ovi suiteyi kaldır pcden şimdi. Şu linktekini kur. Aynı şeyleri tekrardan yap
 
    Konu Sahibi
EveT dedikLerinizi yapTim.pc suiTe indirdim kurdum.TLfnu bagLadim Tanidi.ama inTerneTe bagLan dedigim zaman asagidaki gibi bi pencere aciLiyor




 
Tepkiler: burhan690

EroL

Emekli Yönetici
Allahh alaaaahh. Bende böyle bir sorun olmadı. bişey eksik ama ne ? ordaki ayar düğmesine basıp biraz kurcala istersen. kurcalamadan sonuca ulaşamazsın
 
    Konu Sahibi
o ayar buTonuna TikLayinca resimdeki gibi bi pencere geLiyor.ama o görünen yere TikLanmiyor sececek bisy yok yani



 
Tepkiler: burhan690

EroL

Emekli Yönetici
hacı telefonu çıkarıp bir daha taksana pcye
 
    Konu Sahibi
oLmadi yine

asagidakiyLe bi iLgisi oLabiLir mi ?

 

EroL

Emekli Yönetici
herşey olabilir. Uzaktan bu kadar yardım edebilirim sana. Kurcalamak lazım. Muhakkak eksik bişey kalıyor.
 
    Konu Sahibi
neyse zaTen aksama formaT aTmayi dusunuodum o zmn kesin oLur

yardimLarin icin cok Tesekkr ederim
 
merhabalar arkadaşım....
konuyu takip ettim de ne pc de ne de telefonda sorun var...
O ekrana gelen MTP Device Uyarısı Nokia nın mobil telefonlarında kullandığı bağlantı tanıma driver'i ve onu sorunsuz yüklemek neredeyse imkansız...
ben onu daha önce defalarca yaşadım onu halletmenin iki yolu var
1- Biraz sabır edip onu internette arayıp bulacaksın ki çok zor bir driver bulunmuyor lanet olası şey
2- Yada kullandığın işletim sisteminin Updater yöneticisini çalıştırıp eksik driveri bulmak
hani telefonu pc bağladığında yeni donanım algılandı eksik sürücü yükleniyor diye pencere açılır ya orda pc netten bulursa otomatik bulur yada hafızasındaki driver klasöründen yapılandırma yapar yada tlf hafızasındna alarak yükler ....
çok uzattım ama seninki biraz şans umarım şansın yaver gider dostum ben ondan çok çektim windows 7 ye geçiş yaptım pc netten otomatik bulduda kurtuldum
hele hele XP de insana kafayı yedirtir o driver....
 
    Konu Sahibi
aksam formaT aTcm.bir de oyLe deneyecegim.oLursa oLur oLmazsa kafayi yemeye devam
 

EroL

Emekli Yönetici
yav bende neden olmadı böyle bi sorun. Hem kendi bilgisayarıma, hem abimin bilgisayarına hemde eniştemin bilgisayarına yükledim. 3 pcdede sorun çıkmadı birisi win7 diğerleri xp. Şanslıymışım demekki
 
bencede şanslısın kardeş ben xp de nerdeyse sinirden pc yi balkondan atacaktım vallaha
 


Bende dün aynı sorunla karşılaştım. Bir aralar bende 6100 vardı ve onunla kızılötesi bağlantısı sayesinde internete girmiştim. Tabi kontör çok gitmişti zaten denemek içindi
Dün ise evdeki netim gitti bende de vodafone sınırsız net vardı. Bende 5800'ı bağlayarak girmeye çalıştım herşey iyi güzel ama aynen yukarıda ki resimde olduğu gibi modem bulunamadı diyor

Diğer telefonlarda yanlış hatırlamıyorsam ayarlarda modem ayarları diye birşey var ama 5800'da o ayarı göremdim :S
Çok zor bir durum yaa çaresiz kalmak

zaferutkuarslan arkadaşımız durumu izah etmiş. Ama o driveride bulmak her babayidiğin harcı değil

rica etsem biri upload edebilir mi o driveri? Ben perfect xp kullanıyorum. Umarım bir çaresi bulunur. Şimdiden çok teşekkürler...
 
    Konu Sahibi
yav bende neden olmadı böyle bi sorun. Hem kendi bilgisayarıma, hem abimin bilgisayarına hemde eniştemin bilgisayarına yükledim. 3 pcdede sorun çıkmadı birisi win7 diğerleri xp. Şanslıymışım demekki


Tmmdir yapTim (:

YardimLarin icin Tekrar TskrLer
 
ayni soun bendedevar. onceden giriyodu.sonra kendi kendine gitti. telde bi numara istiyo baglanti icin.