5800 mı c6-00 mı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

birey

Üye
    Konu Sahibi
5800 mı c6-00 mı
Arkadaşlar, bende 5800 vardı bir de yeni c6-00 aldım. Özellikleri karşılaştırılması nasıl? 5800 a uyar mı? Mesela 5800 da pes fifa gibi oyunlar oynuyor ama c6-00 da yüklüyor basıyorum hiç tepki vermiyor... Nasıl bir tel c6-00 ? 5800 a uyar mı? Yoksa hemen geri gönderip başka tel alacağım. Yardımlarınızı bekliyorum.
 
İkiside değil symbian salla android ios
 
Tepkiler: umutku84

dufy85

Üye
kesin ikisinden birini alcaksan c6 ama bence biraz daha araştır.
 
arkadaşlara katılıyorum. symbian tarihe karışmak üzere. android işlemcili telefonlar var artık. c6 ile özellikle dokunmatiği ile ilgili çok şikayet duymaya başladım bu aralar. nokia ile mi sınırlı almak istediklerin başka birşeyler düşünmez misin?
 

dufy85

Üye
aynen symbian alma derim bende. nokiada karar kıldıysan anna çıkıcakmış onu bekle en azından derim
 

Starsley

C6-00 her türlü..
 

MjKaaN

Üye
c6 java eksik java2 yi yükle bütün oyunları açar
 

Ocean258

Üye
nokia'nın telefonlarında uzak durmanı tavsıye ederım kardesım.. symbian olan degıl android olan bı telefon alman cok daha mantıklı, bu soyledıgın telefonlara gore bıraz pahalı olacak belkı ama Lg optımus black'e bakabılırsın 3 hafta once aldım kullanıyorum o yuzden tavsıye edıyorum sana android 2.2 froyo işlemcisi war ekran parlaklıgı,hızı ,wifi, tasarımı cok guzel fiyat olarakta en iyi smartphone bu bence ozellıklerıne gore.. bı bakmanı tavsıye ederım..
 

gazel14

Üye
ya 5800 tabiki çünkü c6 bir sürü hatası var dokunmatiği+ bir sürü programı açmıor oyun açmıyor neyi nesi belli olmayan bir telefon
 
ya 5800 tabiki çünkü c6 bir sürü hatası var dokunmatiği+ bir sürü programı açmıor oyun açmıyor neyi nesi belli olmayan bir telefon
Acaba sen hayatında 5800 kaç ay kullandım uyumlu program açarsan açar kardeşim tamam mı he çok oyun vs. yüklersin kasar o ayrı
Ben sırf penayla kalemle dokunmak için 5800 alan insanlar gördüm tanıdım buna ne diyeceksin kullanmadan bilmeden yorum yapma
Ben burda 5800 savunmadım yada güzel demedim dikkatinizi çekerim sadece yanlışları düzelttim telefon 3 senelik eski rezisitif ekranlı vs. eski özelikli bir telefondur
Soruya gelince ikiside değil tabikide al c6 yıda sonra gelirsin konu açarsın burda sonrada selamımı söle tamam mı Android
 

Krofessional

c6 tabiki
 

umutku84

Üye
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...