5800 kullanıcıları için dev arşiv !

YENSARY

Üye
    Konu Sahibi
5800 kullanıcıları için dev arşiv !
beyler elimde harika bir Nokia 5800 XpressMusic arşivi var oyunundan tut uygulamasına programından tut duvar kağıdına temasından tut zilseslerine kadar hersey var 5800 kullanıcıları isteyebileceğî her şey var bu paketin içinde paketi toplamadan önce istek bir program uygulama vs söyleyin yoksa ekleyebilirim paket için son 7 gün !!!
 
Tepkiler: SakirtAbiler

eceaydin

Üye
oyun olarak doom
yardimci uygulamlardan flas player ve qt piton
browser olarak olmayanlar icin opera ve uc brovser
video ve mp3 player olarak oda senin zevkine birakiyorum. bunu yaparsan guzel olur. cep feneri
vb abudik kubidik bos uygulamalar olmasin yeter. kolay gelsin.


- - - Eklendi - - -

tema olarak hareketli akvaryum temasi
uygulamalara gecersek
futbolu ve iddayi sevenler icin bilyoner. com
sans oyunlarini sevenlere sans topu uygulamasi
klasik olan xplore
sesli yol tarifi veren nevigasyon harita uygulamasi
simdilik aklima gelen bunlar.
 

YENSARY

Üye
    Konu Sahibi
 

YENSARY

Üye
    Konu Sahibi
5 ayrı kişi yorum yapmadıktan sonra ben bu arşivi tek kişiye versem ne vermesem ne 5 kişi çıkmazsa paketi yayınlama suresini uzatabilirim
 

eceaydin

Üye
 

YENSARY

Üye
    Konu Sahibi
 
hocam ben de geldim istek olarak şu klavye varya baidu mu ne onun ıngilizcesini veya türkçesi zordur ama varsa türkçesini koyar mısın
 
Tepkiler: aydınlı uğur 09
bende varım diyorum symbiannnn toplamda kaç kişi olduk bi halısaha maçı yapack kadr olduk mu ? )
 

YENSARY

Üye
    Konu Sahibi
sağolun dostlarım beni bu zor günümde yalnız bırakmadınız
 

15baba

Üye
Beni de yaz. Duygulanıyorum ulan bu bölüme girdikce. Atmadım satmadım 5800 ı kenarda duruyo ühü ühü
 

eceaydin

Üye
Toplanmaya basladıkta program isteğinde bulunan 2 kisi oldu.
Bu arada batak okey tavla oyun 3'lusunu unutmusum. Bunlarıda eklermisin. Aklıma geldikce yazarım. Telden giriyorumda. Ekleme yapamıyorum. Hos telden nasıl eklenir onuda bilmiyorum. faydalı olabildiysem ne mutlu bana...
 

YENSARY

Üye
    Konu Sahibi
dostlarım arşiv bi kaç gün gecikebilir çünkü yeni bilgisayar elime ulaşmadı onu bekliyorum nizami 5 gün gecikme olabilir ama en erken zamanda atmaya çalışacagim
 
okey olsun internettende olabilir. Gamyun hariç
 
Kardeşm benım paylasımlarn nezman yapcn ? Onca insanı bekletyn ?