5800 klavye sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
5800 klavye sorunu
arkadaşlar yeni sürüm iyi hoş ama ekran yatayken sadece klavye ile yazabiliyoruz,önceden t9 ilede yazılıyordu yani alfasayısal tuş takımı ile,bunu değiştirmemin yolu yok mu acaba benim için gerçekten önemli bir problem!!! v40 değilde v31 sürümünü kullanmaya bile razıyım yaff
 

Nadir

Emekli Yönetici
ayarlarda yok mu?
 
valla akıl sır ermiyor ki bu nokia nın işine v31 ne güzel seçim kullanıcıya aitti niye değiştirirsiniz durduk yere zaten var olan bir özelliği kısmışlar
 
    Konu Sahibi
hangi ayarlardan bahsedion kardeş? bazen nokiayı anlamakda güçlük çekiyorum,yok böle bişi yaa!!!
 
senin sorunun inşallah hallolur benim telefonda yazdıklarımı göstermiyor klavyede son güncelleme yapılı vaziyette banada yardım edebilirmisiniz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...