5800 Kaydırma ve Menü Geçişi

Cyanide*

Üye
    Konu Sahibi
5800 Kaydırma ve Menü Geçişi
Telefon geçen gün kendi kendine kapandı.5-10 dk boyunca açılmadı.Sonra açtığımda menülerden geçiş yaparken eskisine göre daha değişik bi şekilde geçiş yapıyordu.Galiba Iphone'daki gibi geçişlerdi.Bir de bir ikona tıkladığımızda sağ üstte çıkan şekil değişti.Eskiden dümdüz bişeyken, şimdi yuvarlak ve ortası kırmızı oldu.Bu nasıl olmuş olabilir??
 
menü programı yüklemiş olmayasın sakın geçen ben denemek için yükledim aynı iphone gibi oldu uygulamalardan kontrol et
 
Menü-Ayarlar-Kişisel-Temalar-Genel-Seçenekler-Tema Efektleri Şu an bu özellik sende açık. Kapalı duruma getirirsen eskisi gibi olur. Kendi kendine bunun açılması farklı bir durum ona birşey diyemem.
 
vmenü programını yüklemiş olabilirmisin dost
 
ğrogram yüklemiş olabilirsin
 

rizem

Üye
ya bi link verınde ındırelım kardesım ya nasıl ındrcez
 
İphone gibi menü efekti kayarak işte link ;