5800 kamera ışığı

cerdar83

Üye
    Konu Sahibi
5800 kamera ışığı
Arkadaşlar Aradım Bulamadım.
5800'ümde Video Kaydederken Kırmızı Işık Yanıyor Bunu Nasıl Kapatabiliriz Bilen var Mı?
 
Arkadaşlar Aradım Bulamadım.
5800'ümde Video Kaydederken Kırmızı Işık Yanıyor Bunu Nasıl Kapatabiliriz Bilen var Mı?
Arkadaşım o ışık bildiğim kadarı ile kapatılamıyor,nedeni ise nokianın gizli çekimleri önlemek için aldığı bir önlemdir diye biliyorum.
 

eminmeo

Üye
arkadaşım sana ne zararı varki?
 

GrabellA

Üye
o kapatılmıyo kardeş sende idare et gizli çekimmi yapıposun sanki
 

cerdar83

Üye
    Konu Sahibi
Neden olmasın? Kıl Oldum Sadece Kapatmak İsteyip kapatamayınca

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşım sana ne zararı varki?


Arkadaşım Bir Zararı Mı Olması Lazım Soru Sormak İçin?
 

Nadir

Emekli Yönetici
maalesef öyle kullanacaksın çaresi yok..
 
kapağı aç oraya 2 kat siyah bant yapıştır mis gibi
 
sanki zoom yapıyormuş gibi yakın gösteriyor video çekimi yaparken. sizde de böylemi?
 
gizli çekim yapacaksan ön kamerayı kullan ama neticesi hiç ii değil denenmiştir :P
 

bRkxq93

Üye
Alakası yok kardeşim.Arkasında yanan kırmızı ışık video çekerken kırmızı göz olayını gidermek için.
 
gizli çekim niyeti olan bulur yolunu :>D
 
sanki zoom yapıyormuş gibi yakın gösteriyor video çekimi yaparken. sizde de böylemi?

Video kameralardada öyledir dikkat ettiysen ilk video kameramı aldığımda çok takılmıştım ama şimdi yeni bir hd kamera aldım bakıyorum hepsinde böyle dert etmiyorum sende etme öyle oluyor çünkü 16:9 çekimlerde hep öyle, misal hd kameramda 1080p ile çekerken 16:9 oranı oluyor ancak 720p yaptığımda 4:3 3:2 16:9 oranları oluyor 4:3 de pek zoom lu gibi durmuyor...
 
çekim yapıcaksan siyah elektrik bandını ufak bi parça yapıştr oraya ben öyle yapıyorum gayet iyi oluyor
 
bi tane telefonun renginde bant yapıştır gitsin )) o kadar kımse dikkat etmez
 

ertanz

Üye
ben bu ışığı kapattım arkadaşlar hafıza kartındaki patches klasörüne linkte verdiğim patc dosyasını attım ve telefonu hacklerken kullandığım ROMPatcher programında aktif yaptım sonunda ışık kapanıyor
 
ne yorumlar var yaa inan gülmekten koptum