5800'ın kendi kulaklığıyla iyi ses alamazsınız ama telefonun ses çıkışı normalde bir symbian telefona göre oldukça iyi kaliteli bir ses almak için ise daha kaliteli kulaklıklar almak gerekiyor aslında ben philips'in kulapın arkasına tutturulan kulaklığından aldım 20tl gibi bir fiyata ve çıkan ses kalitesinden olduça memnunum ama kulaklık alırken db aralığı ve frekans aralığının geniş empedans ve volt değerlerinin yüksek olmasına dikkat edin ve müzik kumandası aparatını kullanmayın onun dışında harici bir programın telefonun ses çıkışını arttırabileceğini sanmıyorum arttırsa bile bu sesi bozar