5800 için plash player arayanlar

rozalp

Üye
    Konu Sahibi
5800 için plash player arayanlar
arkadaşlar geçen gün servisle telefondan uzun süre konuştum
( ŞU ANDA )nokia için kesinlikle internette tam anlamıyla video izletecek bir flash player desteği yoktur
yani video flash playerden umudunuzu artık kesin
 

Nadir

Emekli Yönetici
kaç senedir çıkmıyor zaten..
 

Nadir

Emekli Yönetici
mümkün adobe yaparsa tabii..
 

rozalp

Üye
    Konu Sahibi
aslında flash player yapma programı indirip uğraşıp yapacağım
kendimide herkeside bu sorundan kurtaracağım
böyle bir düşüncem bar ,bakcam
 
Tepkiler: palpolisi ve demirefe

mardok

Üye
ya zaten milleti oyaladılar bilinen birşeydi
 
bn sandece youtubeyi izliyom o yetiyo bna
 

Nadir

Emekli Yönetici
youtube açıldı artık çok zor olmayacak video seyretmek..
 

Mert-77

Üye
Aynen de öle oldu youtube açıldı herkese hayırlı olsun!
 
html5 var ve nokia yeni cıkan telefonlarında resmen destekliyor. ben youtube girerek güzelce izleyebiliyorum html5 sayesinde.
 

ozanazy

Üye
html5 nedir açıkla da bizde izleyebilelim
 

hardal00

Üye
youtubeden gece gündüz Pornno
 
arkadaşlar adobe flahs symbian telefonlarla uyum saglanıır ama bır kac saag pc de ugrasmanız gerekk sonunda olur
 
arkadaşlar adobe flahs symbian telefonlarla uyum saglanıır ama bır kac saag pc de ugrasmanız gerekk sonunda olur

bir sınırın olsun arkadaşım.. atıcılıkta rekor üstüne rekor kırıyorsun..
 
Tepkiler: vedat21salat ve palpolisi
O kadar symbian modder var onlar flash player yazamadi biz mi yazacağız flash playeri.
Artı adobe ve nokia firması anlaşma sağlarsa yeni bir flash lite versiyonu yazılabilir ama oda hayal diyelim.
Nokia symbian işletim sistemini gözden çıkardı biz hayal kurmaya devam edelim.
 
Tepkiler: vedat21salat ve palpolisi