5800 için flash player var mı ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ib0ss

Üye
    Konu Sahibi
5800 için flash player var mı ?
Beyler facebooka falan pc modunda girebiliyorum ama video oyun vs şeyleri açmak için flash player istiyor bizim teller için var mı acaba ?
 

ib0ss

Üye
    Konu Sahibi
aslında video değil sorun acmayacaktim bu konuyu ama bi sayfalarda facebook oyunlarının 5800 da açılabildiginı yazmış
 
eskiden skyfire adlı tarayıcı varmış onda acılıyodur belki fakat oda symbian a destegi kesti serverı kapadı artık o tarayıcı ile hiç bişiye girilmiyor
 
Aslında flash lite 4'ü bir 5800 sahibi parçalayıp c'ye atmayı denese olup olmadığına bakardık.
 
Yok arkadaşım facebookta indirip izleyeceksin videoları maaleseef, flash lite 4 olsa izleriz ama maalesef katlanıcaz :S
 

-efşan

Üye
bolt adlı tarayıcı programı vardı bir zamanlar. bakmanı öneririm. forumda mevcuttur.
 
Evet ben 5800 var bolt browser var ve face den indirmeden video izleyebilirsiniz sadece dual signed versiyonunda izleyebilirsin onu indir lite indirme ok
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...