5800 hızlandırma

    Konu Sahibi
5800 hızlandırma
tema efektlerini kapatın bakın nası klasörlere ,menüye, mesajlara ,galeriye ve müziklere nası hızlı giriyor teli kasmaya gerek yok efektleri kapatmak için(menü-ayarlar-kişisel-temalar-seçtili temanızın üstüne gidin seçenekler- tema efektleri *kapalıyı* seçin )

bi teşekkür edersiniz artıkk
 
Tepkiler: ROJEK, neva tübcel, roland200 ve 52 diğerleri

kol@j

Üye
5800 yok bende ama gene de teşekkürler...
sağol
 
    Konu Sahibi
35 gösterim 1 yorum
 

empa35

Üye
Fark olmaz 5800'ımda denedim değişiklik göremedim
 

M3L!H

Üye
iyide, bunu herkes biliyor...
 
Tepkiler: REGer ve neva tübcel

verydark

Üye
faydası yok arkadaşım
 
Tepkiler: REGer ve neva tübcel
denedim fark sıfır tema efektiyle geçişler daha canlı
 
Tepkiler: REGer ve neva tübcel
bence gereksiz bir konu olmuş bu
 
Tepkiler: REGer

170041

Üye
ben denedim .harbiden geçişler hızlı oldu. sanırım bazı arkadaşlar bunu deneyince telefonu uçacak sanmışlar... konu için arkadaşa teşekkür ederim..
 
bnde tema efeklerini kapa kullanıyom arada fazla fark yok ama yinede accık ucundan etkiliyor hızı
 
v51 yükleyin telefon baya hızlanıyor.
 
bende 5800 kullanıcısıyım bnde tema efekleri kullanıyorum kastığını görmedim bi fark olmuyo
 
    Konu Sahibi
ilginiz için teşekkürler yardımcı olduysam ne mutlu bana
 
hızlanmav51 ile süper tel hafızası 74mb programlarım duruyor.