***5800 dokunmatik Ayarı?"

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
***5800 dokunmatik Ayarı?"
Arkadaşlar,telefonumun dokunmatik ayarı kaçtı.mesela uygulamalara gircm yukarı çıkıyor,girmiyor..msj yazarkn tuşlara tam basmıyor.Delircm.Yardm edin...?
 

Starsley

Kardeş sen servise götür en ıyısı çünkü kendin yapıcağın bi şey yok
 
belki soğuktan olmuş olabilir sıcağa koy büyük ihtimal olur oda olmassa format at



HARD FORMAT;yeşil tuş kırmızı tuş fotoğraf çekme tuşu na basılı tutup telefonu açıyorsun
 

Utku

Üye
belki soğuktan olmuş olabilir sıcağa koy büyük ihtimal olur oda olmassa format at



HARD FORMAT;yeşil tuş kırmızı tuş fotoğraf çekme tuşu na basılı tutup telefonu açıyorsun
soğuktan evet olabilir dışarıda mesala
 

hllsvrn

Üye
Eğer devamlı yapıyorsa.. servise götür arkadaşında dediği gibi.
Ama bendede nadirende olsa yapıyor.. Nedeni soğuktan .) parmaklarım bile buz kesiyor ekran nasıl dayansın.. bir müddet sonra normale dönüyor ama
 
    Konu Sahibi
Teşekür ederm hepinize.Nedeni Soğuktnmş .Saolun
 

Starsley

Peki bu diğer dokunmatik telefonlarada olan bi şeymi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...