Öneri 5800 dan iphone 3g s ye ?

    Konu Sahibi
5800 dan iphone 3g s ye ?
elimde 5800 var şu ilanı gördüm adamı aradım 200 olur dedi ne dersiniz?
 
    Konu Sahibi
aklıma yattı işte birkaç yorum alıyim sizlerden
 
Tepkiler: mehsevim
Al aslında 5800 da güzel hoparlör falan on numara. Kapasitif olması hoşuna gidecektir al kullan
 

messevim

Üye
Köyden indim şehire olur .
 
Tepkiler: _YldZEneS_

kemal21

Üye
Gücün yetiyorsa 4 al yoksa 3GS iyidir, ama on kamerası yok ekranida 4 kadar iyi değil.
 

0MG90

Üye
İlan yok aldın mı? Alırken söyle iCloud'u devre dışı bıraksın yoksa telefonu sıfırlayamazsın.
 

3onur5

Üye
yontma taş devrinden yeni taş devrine geçmiş olursun
 

0MG90

Üye
gücüm ona zor yetiyor saten sıkı bir pazarlık yapıp 200 yaptım
pek bilmiyorum o işleri ama söylerim telin orjinal olduğunu nerden anlayacağım
App Store'u aç anlarsın zaten Olmadı arkasında Model numarası yazar onu arat veya o yazılardan da anlarsın orijinal olup olmadığını
 
    Konu Sahibi
teli elime aldıktan sonra iş işten geçmiş olabilir tel istanbulda ben buradan nasıl emin olurum