5610 xpressmusıc

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

burak032

Üye
    Konu Sahibi
5610 xpressmusıc
arkadaşlar bnde 5610war ama ön kamerasını açamıyorum bi yardımcı olurmusunuz

--------------- Ekleme ---------------

bilen yoq sanırım
 
Tepkiler: naile
kardeş onun ön kamerası açılmaz bende de 5610 var.. o sadece görüntülü arama için kullanılır..
 
Evet Görüntülü Konuşmak Için Okamera
 

murat55_

Üye
on kamera sadece umts sebekesı kapsamında acılır arkadasım oda daha turkıyede yok
 

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
O SAdece Görüntülü Konusmada Açılır.
 

baros54

Üye
görüntülü konuşma için
 

baros54

Üye
slm arkadaşlar 5610 blue var bende yazılım güncellemesi yaptım.Pişman oldum.Telefonda türkçe dili yok.Ne yapmam gerekli bana mail atarsanız sevinirim.Acil lazım lütfen yardım edin.
MAiL:rapo-rap@live.nl
 
arkadaşlar o öndeki kamera değil sensör denilen özelliğidir yani toplu veri transferi bluetooth gibi bişi kamera değil yani
 

YuRTcU

Üye
alphacino_06 blouetotla tranver demiş o öndeki kamera ama sadece görüntülü konusmak için ondeki kamerayı kullanmak için ise daha görüntülü görüşmek gerekir oda türkiyeye gelmemiş
 

The_WoRm

Üye
arkadşlr ön kameranın ayarı daha yokmuş (wap mms ayarı gibi )bunun ki UMTS turkcell 1 yıl önce sözleşmeyi başlattı ama ertelenmiş 2009 sonuna kadar ayar gelcekmiş
 

axuko

Üye
kardes sadece 3G konusmalar icin yani istediginde acip kapaamazsin
 
Arkadaşlar 3120c,6500s,5610xm,6280,6288 gibi telefonların ön kameralrı açılmaz.3g denilen görüntülü konuşma teknolojisi ile kullanılabilir.UMTS denilen teknoloji yani diğer adı işte 3g ya da görüntülü konuşma teknolojisi tam anlamıyla kullanılmaya başalndığında butelefonların ön kamerası kullanılabilir duruma gelecek
 

trace36

Üye
ön kameranın sensör olduğunu kim söyledi tanımak isterim demekki iyi kandırmışlar onu hiç güleceğim yoktu ))
 

opposer

Üye
abi ya bn öndekini sensör olarak biliorm. kamera değil sanırım. öyle bişe olsa kullanma kılavuzunda bulunurdu en aızndan
 
nasıl yani 5610 expres musıclerin ön tarafında kameramı var
 

sarılar

Üye
5610 3g destekli yalnızca öperatör açabilir oda 1,2 ay sonra açılır

--------------- Ekleme ---------------

nokıa servisine götör yeni format attır türkçeye döner
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...