5230 İçin Belle

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ogzhnoTr

Üye
    Konu Sahibi
5230 İçin Belle
Bakıyorumda artık 5800 için Belle tasarımlı cfwler yapılıyor.. 5230'da tık yok.. 5230 içinde güzel cfwler var ama Belle'yi tatmak bizimde hakkımız. Furkan abi belki (belkide değil kesinlikle) böyle bişey yapabilirdi ama artık cfw işini kısmen bıraktı..

5230 için cfw yapan arkadaşlar belle istiyoruz bellee
 

ogzhnoTr

Üye
    Konu Sahibi
anlamadım :O

Yoksa senmi yapıcan :O
 

ogzhnoTr

Üye
    Konu Sahibi
Öhöm öhöm güncel olsa keşke.
 

ogzhnoTr

Üye
    Konu Sahibi
Çıkacakmış kardeşim merak etme
 

APOvBABA

Üye
Hoppala kardeşim bi durun ya daha C6-01' e bile çıkmadı 5800, 5230 gidiyosunuz valla 3310' a çıkacak nerdeyse hani bize. ?Halbuki bize ilk sıralar çıkması lazımdı
 

ogzhnoTr

Üye
    Konu Sahibi
biz cfw bahsediyoruz kardeşim ofw değil
 

ogzhnoTr

Üye
    Konu Sahibi
benim telefonda umarım tamirden düzgün gelir
 

ogzhnoTr

Üye
    Konu Sahibi
Yok ya. KVK'ya verdim Garanti geçerliymiş Adamlar garantinin bitmesine son 3 gün kalmış dedi. Telefonu aldığım faturaya baktım daha 7 ay var
 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Sallamışlar. Nasıl iş öyle. Neye göre karar verdiler? 3 gün kaldı son anda yetiştin gibi.
 

ogzhnoTr

Üye
    Konu Sahibi
Sistemden baktılar Telefonun imei'le olunca tabi telefonun yapıldığı tarihe göre 3 gün kalmış
 
5230 için belle geliyor

Kardeşim, hangi versiyonlar için geliyor? Ben geçen gün yabancı bir yazılım yükledim (yüklemez olaydım ), telefon tamamen ingilizce oldu, türkçe karakter desteği gitti. Geri mecburen original yazılımı yükledim ama V51.6.002 oldu . Lütfen beni de düşünerek bişeyler yapın .
 
ya birşey soracağım cfw yükledikten sonra telefon garanti dışımı kalıyormuş ? Nokia türkiye facebook sayfasına yazdım garanti dışı kalır dediler dondum kaldım
 
ya birşey soracağım cfw yükledikten sonra telefon garanti dışımı kalıyormuş ? Nokia türkiye facebook sayfasına yazdım garanti dışı kalır dediler dondum kaldım

yüklediğinde telefonda cfw varken yazılımsal bir sorun olursa garantiden çıkar. Donanımsal birşey olursa sorun olmaz. Garantiye cfw li giden hiçbir telefon yapılmadan geri gönderilmemiştir. Ama sen işini garantiye almak istersen telefon garantiye gideceği zaman ofw yi yüklersin öyle gönderirsin olur biter
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...