500. beğenimi aldım!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

bydexer

Üye
    Konu Sahibi
500. beğenimi aldım!
Bugün foruma giriş yaptığımda +500 beğeniyle karşılaştığımda gerçekten çok mutlu oldum;bu beğeni sayısına ulaşmamda emeği geçen gerkese,özellikle de >Pessimistic. nickli forumdaşıma çok
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Ne orantisiz adamsın sen ya
 

SHS

Üye
tebrik
 
ben tüm kutlamalarını bu mesajla tebrik etmek istiyorum
 
Tepkiler: Revengeful
benim için beğeni sorun değil lakin sen önemsiyorsun madem saygılarla efenim tebrikler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...