Öneri 4s mi alsam?

Herkes Jailbreak'le kullanmak istemiyor olabilir arkadasim. Yoksa bende bilirim iphone 3'e whatsapp yuklemesini. Stabilite bozuluyor hersey gidiyor
 
Herkes Jailbreak'le kullanmak istemiyor olabilir arkadasim. Yoksa bende bilirim iphone 3'e whatsapp yuklemesini. Stabilite bozuluyor hersey gidiyor
bnde jbsiz kullanıyorum ama bir yerden sonra telefon tabi kendi ayarlarında açamaz ki zaten açmasına apple izin vermez izin vermemesinin sebebi ise adam böyle 4s alacağına 3 te açıyor der ve 3 alır adama daha ucuza gelir ya da adam yıllarca 3 ü kullanır apple telefon satamaz yeni tel almayacaksa adamda jb yapar
 
Emin ol senin jb yapmandaki zararlari Apple senden iyi biliyor. Samsung gibi salak degil sayac koymaz Apple. Zamaninda 3gs te kullandim jbli/jbsiz(3gs'in kral oldugu zamanlar). Ama istedigin tweak'i uygula o telefonda subway surfers gta san andreas acamazsin o telefonda.
 
açanı gördüm dedim sana konuyu uzatmaya gerek yok zaten konu 3gs için açılmadı
 
    Konu Sahibi
tamam ben istedigime ulastim fikirleriniz ve yorumlariniz icin tesekkurler konu kilitlenebilir
 
Farkindayim zaten 4s yapabilecegi isi 3'un yaptigi fikri senden cikti.
tamam ben istedigime ulastim fikirleriniz ve yorumlariniz icin tesekkurler konu kilitlenebilir
Eger guvenilir biriyse 2.el al. Yoksa o paraya alacagin iphone androidden farksiz olacaktir. Yardimci olabildiysek ne mutlu bize.
 
Tepkiler: harmless07

MaxipmaN

Üye
iphone 3 açıyor istediğin yere bak bir kaç ayar yapıyo olabilirsin onu bilmiyorum
denemedim ama gördüm arkadaşı gta oynarkan 3gs si vardı
adam whatsapp yok diyor ios4te kalmadı mı o neden hala açar açar diyon whapsapp açamıyor daha
 
adam whatsapp yok diyor ios4te kalmadı mı o neden hala açar açar diyon whapsapp açamıyor daha
bilmiyosanız konuşmayın konuşacaksanızda yeni konu açın ios4 te kalmadı üst versyonları yükleniyo uğraşmak isteyen yapar daha çok uzatmayalım diyorum size
 

MaxipmaN

Üye
bilmiyosanız konuşmayın konuşacaksanızda yeni konu açın ios4 te kalmadı üst versyonları yükleniyo uğraşmak isteyen yapar daha çok uzatmayalım diyorum size
burada aldığı son sürüme bakıyoruz doğal olarak ne yapalım üst sürüm yükleniyosa teferruat oresmi olarak bal gibi ios4te kaldı
 

Türe

Üye
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

Aciyor elbet ama kasiyor dogal olarak.
 
    Konu Sahibi
2.el almayi dusunmuyorum alicaksan 0 iphone 4s almayi dusunuyorum . tabikideyardimci oldunuz tesekkurler
 

0MG90

Üye
O donanım onu açsa bile ne kadar süre oynarsın ki zaten. Boş yorum atmayın.