Öneri 4s mi alsam?

0MG90

Üye
Sahibindene bakarsa bulur bir sürü iPhone 5.
 
Tepkiler: harmless07

3onur5

Üye

NE ALAKA 600 TL YE İPHONE 4 700-900 ARASIDA DIŞGÖRÜNÜŞÜNE GÖRE DEĞİŞEN 4S LER VAR 1000TLYE BİLE 5 VAR İLLA SIFIR ALCAK DİYE BİRŞEY YOK İNSANLARIN HEVESİNİ KIRMAYADA HİÇ GEREK YOK
 
Tepkiler: 0MG90 ve harmless07
NE ALAKA 600 TL YE İPHONE 4 700-900 ARASIDA DIŞGÖRÜNÜŞÜNE GÖRE DEĞİŞEN 4S LER VAR 1000TLYE BİLE 5 VAR İLLA SIFIR ALCAK DİYE BİRŞEY YOK İNSANLARIN HEVESİNİ KIRMAYADA HİÇ GEREK YOK
Kimsenin hevesini kirmiyorum pisman olacagini soyledim. 1000 tlye iphone 5 bulursan soyle alayim. Adama simlock satacaklar sonra iPhone olacak iPod.
 
Tepkiler: harmless07
    Konu Sahibi
bende biliyorum iphone 5 5s almayi ama 1000tl butcem var sadece 4s olabilirmi diye sordum 2.elde dusunmuyorum yani
 

fk555897

Üye
5 güzel bir telefon. Ama ekranı küçük gelir diyorsan Note 2 al. Ben Android'e geçtim, keşke iOS'ta kalsaydım.
 
ekran küçük gelmez ve kasma vb sorunlar yok şarj kesin 1 gün gider ekran küçük gelmez çünkü çok kaliteli bir yerden sonra küçüklüğünü dert edemeyecek kadar kaliteli olduğunu anlarsın
 
Tepkiler: harmless07
    Konu Sahibi
bu yorumlariniz gercekten tatmin etti duymak istediklerim bunlar
 
5S al 5 alacagina. Arada buyuk bir fiyat farki yok zaten. Sonraki guncellemede 4S ve 5 takoz sinifina girecek telefonlar.
5 takoz sınıfına giriyosa 5s de 6 çıkınca takoz olacak saçma konuşuyorsunuz iphone 3 ler bile hala tüm herşeyi açıyor siz 5 e takoz diyosunuz
 

MaxipmaN

Üye
5 takoz sınıfına giriyosa 5s de 6 çıkınca takoz olacak saçma konuşuyorsunuz iphone 3 ler bile hala tüm herşeyi açıyor siz 5 e takoz diyosunuz
herşeyi açıyo olayı artık bitti gitti ıphone4 sanandreas açamıyor hala da açamıyordur sanmam
 

0MG90

Üye
herşeyi açıyo olayı artık bitti gitti ıphone4 sanandreas açamıyor hala da açamıyordur sanmam
O kadarını açamaz zaten donanımda bi yere kadar ama 3gs ile hala bir sürü uygulamayı açabilirsin.
 

xmustx

Üye
2.el iphone 5 i telefoncu 800 liraya alıyo.satışı 1000 lira eder.hiç 4s düşünme o son desteğini aldı ve elden 400 liraya çıkarabilirsin alışı da 650 falan tabi temiz bulursan..
 
5 takoz sınıfına giriyosa 5s de 6 çıkınca takoz olacak saçma konuşuyorsunuz iphone 3 ler bile hala tüm herşeyi açıyor siz 5 e takoz diyosunuz
"Sonraki guncellemelerde". Birader Allah'ini seversen iphone 3te whatsapp bile yok neden bahsediyon sen
 
Tepkiler: MaxipmaN
    Konu Sahibi
ben zaten 4s ten gta san andreas açmasını beklemem ben sadece ekranından biraz çekiniyordum diğer herşeyinden memnunum işimi görür sadece fikir almak istedim ekran ve şarj konusunda
 
"Sonraki guncellemelerde". Birader Allah'ini seversen iphone 3te whatsapp bile yok neden bahsediyon sen
kullanmayı bilmiyorsan yok whatsapp ki belli asphalt 8 i gta yı oynuyo adamlar onda bilmeden birde dalga geçmeye çalışıyorsun whatsapp bile yok diyerek
 
ben zaten 4s ten gta san andreas açmasını beklemem ben sadece ekranından biraz çekiniyordum diğer herşeyinden memnunum işimi görür sadece fikir almak istedim ekran ve şarj konusunda
merak etme gta yı da açar dediğim gibi ekrana bir süre sonra alışırsın
 
Tepkiler: harmless07