4s Alınır mı?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
saten acele edilecek bir durun söz konusu değil 1 hafta içinde alacağım telefonu. fakat iphone alirsam büyük ihtimal 16gb olanını alicam sizce bu bana yeterli olur mu? pek oyunla aram yoktur. sadece boş derslerde ve can sıkılınca fln oynarım.
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici

yeterli olur kardeşim 16 GB.
 

15097

Üye
Türkiye'de hatta şuan için ABD'de bile 3GS satılıyorken 4S neden alınamasın ki Kamera, ekran ve pil gibi detayları pek takmazsan çok rahat işini görür.iOS 6 ile iPhone 4S'e panorama özelliği de geliyor.
 
    Konu Sahibi
Türkiye'de hatta şuan için ABD'de bile 3GS satılıyorken 4S neden alınamasın ki Kamera, ekran ve pil gibi detayları pek takmazsan çok rahat işini görür.iOS 6 ile iPhone 4S'e panorama özelliği de geliyor.
kamera ekran detayları takmazsan derken? kötü mü kamerasi ve ekrani?
 

15097

Üye
kamera ekran detayları takmazsan derken? kötü mü kamerasi ve ekrani?
Hayır tabii ki de asla. Ama ip5 4se göre daha iyi çekim yapıyor ve pili daha büyük oldugundan şarjı daha uzun süre dayanıyor.ekrana gelirsek 4s 3.5 inç ip5 4 inç oldugundan söyledim
 

Epple

Üye
Kamerasi oyle aman aman bi fark degil. Kafana takma yani
 
    Konu Sahibi

Hayır tabii ki de asla. Ama ip5 4se göre daha iyi çekim yapıyor ve pili daha büyük oldugundan şarjı daha uzun süre dayanıyor.ekrana gelirsek 4s 3.5 inç ip5 4 inç oldugundan söyledim
iphone 5 bnm için hayal durumunda. saten 4s i de zorla aliorum. (ablam saolsun ) bu arada bi önceki mesajimdada yazmiştim 16gb yeterli bir alana sahip mi yani yeterli oluor mu?
 

MasteLaa

Üye
Evet gayet yeterli olur oyunlar haricinde zaten çok fazla yer kapayan uygulama yok.
 

Epple

Üye
Alirken bende 32 almayi dusunmustum ama 16 fazlasiyla yetti. Bilmem belki de Nokia'dan gecmenin intikami olarak 10 gb a yakin oyun yuklemistim ilk seferde. Yarisini oynamadim. Ama hevesin gectikten sonra artik oyunlara pek bakmiyorsun. Yani ben 16 gb ile simdiye kadar hic hafiza sıkıntısı yasamadim
 

15097

Üye
iphone 5 bnm için hayal durumunda. saten 4s i de zorla aliorum. (ablam saolsun ) bu arada bi önceki mesajimdada yazmiştim 16gb yeterli bir alana sahip mi yani yeterli oluor mu?
16 GB fazlasıyla yeter sana çünkü oyun oynamayı sevmediğini söylemişsin ki sevsende az gelecek bir şey değil zaten Şimdiden hayırlı olsun.Siri'ye selamlar
 
    Konu Sahibi

Evet gayet yeterli olur oyunlar haricinde zaten çok fazla yer kapayan uygulama yok.
hocam kafamda şöyle bir şey planladım. ben neo v (şimdiki telefonum) 1 sene önce bimeksten 720tl ye almiştim. ve bimekste ablamin arkadaşi vardi onun üstüne almiştik. bimeks çalişanlarına %20 indirim yapiolardı. telefonun ilk fiyatı 910 tl gibi bişeydi ve 720 almiştik biz. yarin gidip yine konuşucam onunla eğer yine öyle birşey olursa 32gb almayi deniycem. kendi kafamdan hesapladim. hesabıma göre uyuşuyor. eğer olmuorsa 16gb veya s3 arasinda gidip gelicem.
 

15097

Üye
32 GB fazla gelebilir eğer müzik bağımlısı değilsen bence 16 GB üzerinden indirim yaptırmayı dene yada s3'e bak
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...