4GB internet 29 Lira!

    Konu Sahibi
4GB internet 29 Lira!
Avea'dan 39 liraya 4 GB mobil internet

Diğer EKONOMİ haberlerini okumak için ...



Avea aboneleri, 3G ve EDGE destekli USB Stick ile internete istedikleri yerden bağlanabilecek. Avea'nın abonelerine sunduğu internet paketi şöyle:





Avea'dan yapılan yazılı açıklamada, abonelerin, dizüstü bilgisayarlardan internete ve e-postalara hareket halindeyken ulaşmayı sağlayan 3G ve EDGE destekli USB Stick ile internete kablosuz, ''kolay ve hızlı bir şekilde her an, her yerden bağlanabilirken'', 3G teknolojisinin Türkiye'de hayata geçmesiyle de, 3G hızında internete erişebilecekleri belirtildi.
Abonelerin, aylık 1 GB'lik internet paketine 35 lira yerine 29 liraya, aylık 4 GB'lik internet paketine 55 lira yerine 39 liraya 12 ay boyunca abone olarak, Avea MobilBağlantı 3G/EDGE USB Stick'e ve Avea videoları ile yüklü 1 GB'lık Micro SD karta ücretsiz sahip olabilecekleri kaydedildi.


aa
 

LAZOFLU

Emekli Yönetici
Şu an için pahalı gibi. 3g çıktığmda rekabet çıkar merak etmeyin. Şimdilik acele etmemenizi tavsiye ediyorum.
 

Catty

Emekli Yönetici
Ya bu da türk telekom gibi yaptı fiyatları,hepsi birbirine benzemeye başladı...ya çok seviniyorum fiyatlar ucuzlayacack
 

solgun50

Üye
iii bence şu ttnetten milleti kurtarsınlar da başka birşey istemem
 

commal

Üye
Sınırsız, Sınırsız, Sınırsız, Sınırsız

benim gibi bilgisayar ve IT bölümü çalışanları anca bu slogan kurtarır.
sınırsız yapın 60Tl olsun almazsam adam değilim....
 
sinirsiz istiyoruz bence pahalli ama turk telekomdan da kurtulmak lazim uygun bisey olursa hemen gecerim