Motorola Atrix 4G [4.4.4] Unofficial OmniROM PREVIEW test

    Konu Sahibi
Haftaya cm gelcek
 
Tepkiler: frdgngr
    Konu Sahibi
Bi sorun vardı onu aştılar herşey düzeldi bakalım gerisi nolcak
 
Tepkiler: ks53ks ve frdgngr

ks53ks

Üye
Aga sitesine girdim atrix bölümü bulamadım
 

ks53ks

Üye
Allah tamamına erdirsin
 
Tepkiler: frdgngr

ks53ks

Üye
Abi resmen saat başı gir çık yapıyorum heyecan bastı :]
 
Tepkiler: frdgngr

ks53ks

Üye
Bari uğraşmasalar da direk L'yi yapsalar nexuslara betası gelmiş telefonun şarjı bitmiyormuş.Ama arayüz sabit kişiselleştirme olanağı yok.
 

ola sp

Üye
Sorunsuz bi android 4.4.4 yokmu
 

ks53ks

Üye
Sorunlu olan bile yeni çıktı paşam =)
 
    Konu Sahibi
Bismillah daha yeni çıktı bu bi sabır
 
Tepkiler: frdgngr

ola sp

Üye
Ama Samsung telefonlara ta ne zaman cikti
 
    Konu Sahibi
3yıllık telefon bu hem samsunglar kadarda satmadı normaldir
 

ola sp

Üye
Kendi romumuzu nasil yapabiliriz
 

ola sp

Üye
Link atabilirmisiniz
 
    Konu Sahibi
Bir sürü konu ačtım hangisini atıcam