[4.2.2] Miui-v5 Multi-lang 3.10.11

    Konu Sahibi
[4.2.2] Miui-v5 Multi-lang 3.10.11

Arco68 tarafından CM10.1 dayanarak yapılmıştır.

Bilgi
  • Arco68 tarafından CM10.1 Beta: dayanarak yapılmıştır.
  • Kernel: Stock Kernel CM10.1 Beta Kullanıldı.
  • MIUI resmi web sitesi:
  • Özellikler:
  • Sen MIUI V5 Hakkında Bilmeniz Gerekenler 26 İpuçları:
Çalışanlar
  • Ses
  • Çağrı alma ve verme
  • GPS
  • Pusula
  • Proximity Sensör
  • Wifi
  • Bluetooth
  • USB yığın depolama
  • HW gui hızlandırılmış
  • HW videoyu hızlandırılmış
  • Kamera
  • USB / Wifi Tethering
  • Vsync
  • USB OTG (Fat32 Only)

Destekleyen Diller Aşağıda Yazmaktadır
  • İngilizce (MarkHUK & iBotPeaches)
  • Çince (Xiaomi)
  • Lehçe (Asit)
  • Rusça (KDev Grubu)
  • Ukraynaca (KDev Grubu)
  • Slovak (ingbrzy)
  • Çek (kynio)
  • Fransız (Matzounet)
  • Macar (vagyula)
  • Danca (1982Strand)
  • Hollandaca (redmaner)
  • Almanca (Bitti09)
  • Yunanca (çatal kuyruklu balina)
  • İspanyolca (Ehrans, psychoraz)
  • İtalyan (Mish)
  • Arapça (MIUI Filistin)
  • Norveççe (trondkevin, datagutt)
  • İbranice (HebMIUI)
  • Vietnam (HoangTuBot)
  • Kore (Nosoy1)
  • Endonezya (pekikz)
  • Brezilya-Portekiz (andremarquesrs)
  • Türkiye (Celaleddin Madencan)


İndirme Bağlantıları :

Rom Yazılımı


Diller Yazılımı



Alternatif Kernel Yazılımları :

  • Hurtsky Kernel REV 5 BFS
  • Madridii Kernel
  • Skull Kernel V.2 HighMem

Yazılımlardaki Yüklemedeki Risk Size Aittir.

 
Tepkiler: Dede

bilen19

Üye
Görsel olarak göze hoş geliyor ancak performans olarak 0
 
Son düzenleme:

mem034

Üye
ROM'u yüklerken hata alıyorum hocam. CWM 6.0.4.4 kullanıyorum. Installation aborted hatası alıyorum.
 

proxy_33

Üye
kullanan ,yukleyen dostlar oyunlarda ve 3 uygulamayı aynı anda calıstırıp sürekli geçiş yapmak cok kasıntı yapar mı ya da müzik acıp subway acsak durumu nasıl olur deneyip soyler misiniz??
 

bilen19

Üye
512 mb ram var ancak oyle boyle kasmiyor oyun oynarken birak muzik dinlemeyi sadece oyun oynasan iyi ) 150 mb bos ram yapana kadar sistem uygulamasi sildim grenify full var oradan kapattim yok iflah olmadi
 
    Konu Sahibi
telefonum servisteydi bugün geldi deneyip yazarım arkadaşlar hoşuma gitti sadece görsel olarakçok mu kasıyor o kadar ya baştan övmüşsün romu sonra batırmışın yerin dibine paşam
 
Tepkiler: bilen19

-Emre

Üye
Kullanılmaz
 
Tepkiler: mürteza16

-Emre

Üye
Kendim de zaten müzik dinlerken oyun oynadığım için romlari da buna göre geliştiriyorum
 
Tepkiler: mürteza16

Zenji

Üye
telefon aşırı derecede ısıniyor hem çok kasiyor ben daha once indirib kurmuştum sonra kaldırdım
 

-Emre

Üye
Miui geliştiricileri çok düşüncesiz davranıyor aslında. İmkanım olsa da Miui bir romu duzenlesem ancak vaktim yok..
 
Tepkiler: bilen19 ve hasaneness

bilen19

Üye
telefonum servisteydi bugün geldi deneyip yazarım arkadaşlar hoşuma gitti sadece görsel olarakçok mu kasıyor o kadar ya baştan övmüşsün romu sonra batırmışın yerin dibine paşam
Hocam sorma başta hersey guzel baslamişti oyun oynamak istedigimde ise yok kullanılmaz
 
Son düzenleme:
Tepkiler: -Emre

dilarm

Üye
slm emeginize sağlık ama romu yüklerken hata alıyorum zip ten çıkartırkende hata veriyor yeni link eklerseniz cok sevinirim
 

-Emre

Üye
Zip ten çıkmayacak
 

dilarm

Üye
slm
yüklemede hata verdiği için zipten çıkartıp bakmak istedim ama zipli dosya bozuk açmadığı için yükleme yapmıyor rica etsem yeni bir link verinbu romu bu linkten yükleyen varmı