3GS Kasma ve Program Açmama Sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

SyDeanT

Üye
    Konu Sahibi
3GS Kasma ve Program Açmama Sorunu
Merhaba ,

3Gs problemlerim var ve bu durum çok kötü olmaya başladı sizden yardım istiyorum

1. ekranda iphone storeden indirdiğim programları açmaya çalışıyorum tıklıyorum geliyo ve saniyede geri gidiyo yani açılmıyor.
2. bi müddet kullandıktan sonra telefonu hafif kasmalar oluşuyo ekranda

sorun sizce neden olabilir teknik servise vermem gerekirmi

not : restore defalarca edildi sorun hep aynı
 

Dawn

Emekli Yönetici
garantili ise götur verr ugraşma
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...