3G'li Nokia

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

pRime.

Üye
    Konu Sahibi
ALPARS™;3473179' Alıntı:
Var biliyordum
2730c,c2-01 nasıl?


Yokmuş, onlara da bakayım.


----------Eklendi @ 19:23:02 ---------- Yazıldı @ 19:22:19 ----------


Yine de saol.


----------Eklendi @ 19:25:08 ---------- Yazıldı @ 19:23:02 ----------

Onların da 3g kameraları yokmuş be. Yine de saol yardımın için.
 

Uruloki

Üye
5235 5230 birde 6720 classic başka yok hacı ama sadece nokia dediğin için başka firmlarda var
 

pRime.

Üye
    Konu Sahibi
5235 5230 birde 6720 classic başka yok hacı ama sadece nokia dediğin için başka firmlarda var

Tamam bakayım saol. O fiyatlarda en iyi nokia diye yoksa s.e bakıcam ama onun da distrübitör yok sorun çıksa çok uğraştırır. Onun için nokia sordum.


----------Eklendi @ 22:12:44 ---------- Yazıldı @ 22:11:41 ----------

Heh! Bak bu telefonu arıyodum da model aklıma gelmedi, 6720c. Çok saol kardeşim.
 

cork_94

Üye
Alıcaksan 6280 al bozulmaz bişe olmaz 3g li
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...