3G sohbet...

    Konu Sahibi
3G sohbet...
00.31 geçiyor ve hala şebeke video aramasını desteklemiyor diyor
 

xErKaNx

Üye
Saat suanda 00:35 ama halen tik yok 3g den.
 

Mehmet

Emekli Yönetici
3g yazıp tekrar 2323 e yolladım bekleyen bi talebiniz bulunmaktadır diye mesaj geldi anladığım kadarıyla talebi onaylanan geçıyo 3g ye şehirle alakası yok galiba arkadaşlar
 
bnde turkcell yazısıda gitti çöktü heralde
 
    Konu Sahibi
O zaman 00.00 dan itibaren demesinler kardeşim......
 
Turkcellin internet sitesi güncellenmiş. tüm servisler ve ücretler yazılmış
 
zamanında gelse şaşardım valla (00:50)
 
bide hala merak etmiyormusun reklamı yok vınnn ohoo
 
    Konu Sahibi
Zamanında gelmeyen teknoloji eskimiştir......
 
    Konu Sahibi
Arkadaşlar bu mesajları cepten yazıyorum bağlantı hızlandı gibi
 

yeniuye2

Üye
ya saat 01:37 Hala 3G simgesi gelmedi.Turkcelliyim .şebeke video aramasını desteklemiyor yazıo.bi de bu 1saat hediye mobile tv varmış.Nasıl izleriz onu?