3G Şebeke Sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
3G Şebeke Sorunu
Merhabalar bende N80 var bütün ayarları tam olmasına rağmen 3G simgesi çıkıyor fakat hiç çekmiyor hattımı evdeki X6 telefonuma takınca onda çekiyor. Yani aynı yerde biri çekiyor diğeri çekmiyor. Turkcelli aradım ayarlar tamam. fakat umts'ye alıyorum çift moda alıyorum farketmiyor servise götürdüm anlamadı. yardımcı olabilirseniz sevinirim.
 

waycell

Üye

Servis bile anlamadiysa bizim diyebilecegimiz iki sey var format at olmazsa yazilim at
 
    Konu Sahibi
ikisinide yaptım ama olmuyor. öncelerde çekiyordu son zamanlarda ne oldu anlayamadım
 
    Konu Sahibi
biraz araştırdım rap3g diye bir parça varmış onla alakalı olduğu yazıyor ama sadece bu başka bilgi yok
 

phasan

Üye
senin telefondan kaynaklanıyordur
 
    Konu Sahibi
aynen telefondan ama servis uğraşmak istemiyo heralde
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...