3g de whatsapp

haha yok kankasız hiçbir konuya girmezdinde
 
Tepkiler: H0lligan

H0lligan

Üye
Sürüm ile alakalıysa jb çözemez
çözer(miş)
yeni keşvettim
android de yaptığım gibi ipa dan bi düzenleme felan yokmu dur acaba
aynı böyle oluyor hatta

ipa ya giriyorum gereken ios verisyonunu silip yerine istediğimi yazıyorum çalışıyor mantık bu kadar basit 10 dkk önce keşvedip denedim ve oldu iOS 8 isteyen bir uygulamayı 7 ye kurdum çökmede olmadı

hala isteyen varsa sadece whatsapp değil her türlü oyun uygulamayı port layabilirim. yani en azından denerim